مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی گفت: سه هزار دانش آموز زیر پوشش این نهاد حمایتی قرار دارند که برای آغاز سال تحصیلی جدید به کمک و حمایت خیران نیازمندند.

۳ هزار دانش‌آموز بهزیستی خراسان‌شمالی چشم امید خیران دارند

به گزارش قدس آنلاین، محسن توحیدی مقدم اظهار داشت: از این تعداد؛ یکهزار و ۲۰۰ دانش آموز معلول و مابقی فرزندان خانوارهای معلول و یا سایر گروه هدف هستند.

وی بر کمک نیکوکاران برای دانش آموزان نیازمند زیر پوشش بهزیستی تاکید کرد و افزود: اگرچه این نهاد حمایتی دانش آموزان را مورد حمایت قرار می دهد اما پاسخگوی تمام نیازهای آنها نیست.

توحیدی مقدم بیان کرد: تحصیل دانش آموزان معلول بیش از دانش آموزان عادی هزینه نیاز دارد و سازمان های ذیربط توانایی پرداخت کامل این هزینه ها را ندارند.

رییس اداره انجمن اولیا و مربیان خراسان شمالی پیشتر اعلام کرد که ۶۰ هزار دانش آموز نیازمند استان شناسایی شده اند که در آستانه سال تحصیلی جدید چشم امید به کمک خیران دارند.

این تعداد دانش آموز نیازمند توسط مدیران مدارس شناسایی و به اداره کل آموزش و پرورش استان معرفی شدند که برای تامین هزینه های خرید کتاب درسی، نوشت افزار، تبلت و پوشاک نیاز به حمایت‌های مالی دارند.

برای تامین هزینه های نوشت افزار و پوشاک مدارس این دانش آموزان ۴۰ میلیارد تومان مورد نیاز است که نیکوکاران نقش عمده ای در تامین این هزینه ها دارند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.