دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی با اشاره به تخریب ۲۱۹ دستگاه خودپرداز در اغتشاشات اخیر، گفت: آشوبگران ۱۱ شعبه بانک را به آتش کشیدند و گزارش سرقت از ۲ شعبه نیز برای بررسی‌های بیشتر به مراجع ذی صلاح ارسال شد.

جزئیات تخریب اموال عمومی در ‌اغتشاشات اخیر/ آشوبگران ۱۱ شعبه بانک را به آتش کشیدند

به گزارش قدس آنلاین علیرضا قیطاسی، با اشاره به آسیب‌های وارد شده به شعب بانک‌ها و تخریب اموال عمومی در ‌اغتشاشات اخیر توسط اغتشاشگران، اظهار داشت: اغتشاشگران شیشه‌های ۲۴۰ شعبه در سراسر کشور را شکستند، همچنین ۶ شعبه در استان‌های خراسان شمالی و ایلام با تخریب ۹۰ درصدی و ۶ شعبه بانک نیز با تخریب ۶۰ تا ۸۰ درصدی مواجه شدند.

* تخریب ۲۱۹ دستگاه خودپرداز توسط اغتشاشگران

قیطاسی اظهار کرد: اغتشاشگران دستگاه‌های خودپرداز ۲۱۹ شعبه بانک را تخریب کردند، همچنین ۱۳۴ دستگاه‌ دوربین ‌نصب شده‌ در بیرون از بانک‌ها به صورت کامل از بین رفته‌اند.

* اغتشاشگران ۱۱ شعبه بانک را به آتش کشیدند

دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی تصریح کرد: اغتشاشگران ۱۱ شعبه بانک را به آتش کشیدند و گزارش سرقت از ۲ شعبه نیز برای بررسی های بیشتر به مراجع ذی صلاح ارسال شده است.

وی با بیان اینکه تابلوی ۱۰ بانک به صورت کامل از بین رفته است، افزود: بانک ها به عنوان اموال عمومی در اغتشاشات اخیر صدمه زیادی دیده‌اند و این مساله موجب از بین رفتن حقوق عامه مردم خواهد شد.

قیطاسی با اشاره به هزینه‌های سنگین تعمیر و بازگشت این شعب به نظام بانکی کشور تاکید کرد: هنوز برآوردی از میزان خسارت به سیستم بانکی کشور ارائه نشده است، ولی هر میزان خسارتی که بانک ها زده شود یعنی اموال عموم مردم دچار آسیب شده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.