نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: دانشجویان و دانش آموزان نسبت به فتنه ها و برنامه های دشمنان برای تضعیف ایران اسلامی آگاه باشند.

امام جمعه بجنورد: دانشجویان نسبت به فتنه‌های دشمنان آگاه باشند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام رضا نوری روز پنجشنبه در دیدار معاون پارلمانی رییس جمهور اظهارداشت: معلمان، اساتید و تمامی کسانی که در عرصه تعلیم و تربیت فعال هستند، نقش ویژه ای در آگاه بخشی به نوجوانان و جوانان دارند.

وی افزود: جامعه فرهنگی باید در کلاس های درس با احساس مسوولیت جامعه هدف را نسبت به طرح های دشمن آگاه کنند.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: باید به تمامی سووالات و شبهات معلمان و اساتید پاسخ داده شود تا به خوبی مخاطبان خود را توجیه کنند.

وی با بیان اینکه دشمن با تحریک احساسات جوانان دست به اغتشاش می زند، گفت: برخی از افراد تحت تاثیر حرف های باطل دشمن قرار می گیرند و در اغتشاشات شرکت می کنند در حالی این امر باید با اقدامات فرهنگی مدیریت تا شاهد آسیب به این افراد نباشیم.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر تامین خوابگاه برای دانشجویان خراسان شمالی، گفت: با فراهم کردن خوابگاه برای دانشجویان و اقدامات فرهنگی می توانیم آنها را از بسیاری از آسیب ها حفظ کنیم.

وی افزود: همچنین برای تامین خوابگاه های متاهلی و پرداخت سریع تسهیلات دانشجویی باید تدابیر ویژه ای اندیشیده شود.

شرکت در همایش نیروهای مسلح خراسان شمالی؛ دیدار با اساتید دانشگاه و نماینده ولی فقیه در استان از برنامه های سفر یکروزه، معاون پارلمانی رییس جمهور، سید محمد حسینی به خراسان شمالی بود.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.