رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از ساخت و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی در دانشگاه شیراز و کازرون با حمایت خیرین و صندوق رفاه دانشجویان خبر داد.

خوابگاه ۱۳۲ واحدی با کمک خیرین در دانشگاه شیراز ساخته شد

به گزارش قدس آنلاین از وزارت علوم، دکتر مسعود گنجی ضمن اعلام این خبر، به مساعدت‌های صورت گرفته توسط صندوق رفاه دانشجویان در بخش خوابگاه‌های دانشجویی و آشپزخانه‌های دانشگاه کازرون اشاره کرد و گفت: توجه صندوق رفاه دانشجویان در مساعدت‌های رفاهی دانشجویی استان فارس با توجه به وجود خیرین نیک اندیش، ویژه است.

وی گفت: یک خیّر نیک اندیش در حال ساخت دو بلوک خوابگاه متاهلی ۱۳۲ واحدی در دانشگاه شیراز است و خیّر دیگری با کمک دانشگاه و صندوق رفاه دانشجویان در حال تجهیز خوابگاه فاطمیه دانشگاه سلمان فارسی کازرون است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان به تفاهم‌نامه‌ای که بین دانشگاه‌ سلمان فارسی کازرون، صندوق رفاه دانشجویان و خیرین در این خصوص منعقد شده، اشاره کرد و گفت: برمبنای این تفاهم‌نامه، ۵۰ درصد هزینه‌های تجهیزات را خیّر نیک اندیشی از کازرون و ۵۰ درصد آن را صندوق رفاه دانشجویان و دانشگاه سلمان فارسی کازرون تامین می‌کنند.

دکتر گنجی با توجه به آغاز ثبت نام وام‌های تحصیلی، تاکید کرد: صندوق رفاه دانشجویان به طور کلی به دانشجویان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان فارس در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۴ میلیارد تومان از انواع وام‌های دانشجویی پرداخت کرده است.

وی اضافه کرد: این صندوق در ۶ ماه دوم سال نیز سعی دارد به اغلب دانشجویان واجد شرایط براساس بودجه تخصیصی از سوی سازمان برنامه و بودجه وام پرداخت کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر گنجی در سفر به استان فارس از دانشگاه کازرون بازدید کرد و از نزدیک در روند آماده‌سازی این دانشگاه برای سال تحصیلی جدید قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.