۳ فیلم بیرو، لوپتو و طبقه یک و نیم، همزمان با سینماهای سراسر کشور اکران خود را در سینماهای مشهد آغاز کردند.

آغاز اکران ۳ فیلم جدید در سینماهای مشهد

به گزارش قدس خراسان آنلاین، ۳ فیلم بیرو، لوپتو و طبقه یک و نیم، همزمان با سینماهای سراسر کشور اکران خود را در سینماهای مشهد آغاز کردند.

بیرو

فیلم بیرو به نویسندگی و کارگردانی مرتضی‌علی عباس میرزایی، زندگی دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران، علیرضا بیرانوند و راهی که از نوجوانی تا کنون برای رسیدن به موفقیت طی کرده است را روایت می‌کند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: زندگی علیرضا بیرانوند، از کودکی تا اولین قرارداد رسمی‌اش در فوتبال، از فراز و فرودها و سختی‌های بسیار تا رو در رویی‌اش با پنالتی رونالدو. از کودکی محروم تا عشق و تلاش برای رسیدن به قله‌های دست نیافتنی. یک داستان از عشق و فوتبال و تلاش و موفقیت.

این فیلم به تهیه‌کنندگی مجید برزگر ساخته شده و امیرحسین بیرانوند، سهیل قنادان، مهران نائل، رضا داوودنژاد، سعید داخ، صحرا اسدالهی، سیاوش چراغی‌پور و مهدی زمین‌‎پرداز در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

لوپتو

فیلم لوپتو انیمیشنی موزیکال به کارگردانی عباس عسکری و تهیه‌کنندگی محمدحسین صادقی است و در ژانر کودک و نوجوان قرار دارد.

در خلاصه داستان این انیمیشن بلند سینمایی آمده است: آقای کمالی صاحب یک آسایشگاه است که با آموزش دادن ساخت اسباب‌بازی به بیماران خود، آن‌ها را درمان می‌کند. اسباب‌بازی‌های ساخته شده توسط بیماران چون خلاقانه‌اند، بین کودکان محبوبیت زیادی دارند. به دلایلی کارگاه اسباب‌بازی تعطیل می‌شود. حال بیماران وخیم و آقای کمالی بسیار ناامید و غمگین می‌شود. فرشته‌ای که به آدم‌های غمگین و ناامید، امید می‌دهد، سعی در حل مشکلات و بازگشایی آسایشگاه اسباب‌بازی دارد و ...

از گویندگان لوپتو می‌توان به زنده‌یاد حسین عرفانی، اکبر منانی، جواد پزشکیان، شوکت حجت، تورج نصر، حسن کاخی، رضا آفتابی، شایان شامبیاتی، نازنین یاری، اردشیر منظم، ابراهیم شفیعی، امیر حکیمی و شهرداد بانکی اشاره کرد.

طبقه یک و نیم

طبقه یک و نیم فیلمی کمدی به نویسندگی حسین نمازی، کارگردانی نوید اسماعیلی و تهیه‌کنندگی غلامرضا آزادی است که در سال ۱۳۹۹ تولید شده و مهدی هاشمی، صحرا اسداللهی، شهره سلطانی، سیروس همتی، اسدالله یکتا، امیرمحمد متقیان، خسرو احمدی، قاسم زارع، بهروز پناهنده، اصغر حیدری، رامتین پورقاسمیان و..‌. بازیگران آن را تشکیل می‌دهند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: بهنام کارمند شرکتی معتبر است که به دلیل دقیق بودن در کارش و با توجه به سوء مدیریت‌ها در شرکت، قرار است که جایگاه شغلی خود را از دست بدهد که بر اساس یک اتفاق ساده، نه تنها جایگاه شغلی‌اش بلکه تمام زندگی و آبرویش به خطر می‌افتد.

علاقه‌مندان به تماشای این فیلم‌ها می‌توانند با مراجعه به سامانه‌های اینترنتی فروش بلیت، بلیت‌ خود را خریداری و در زمان مقرر به سینما مراجعه نمایند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.