دانشجویان انجمن اسلامی دانشگاه پیام نور مشهد صبح امروز به مناسبت 13 آبان بیانیه‌ای صادر کردند که متن آن توسط جعفرزادگان، دبیر انجمن اسلامی عضو دفتر تحکیم وحدت در مشهد قرائت شد.

بیانیه انجمن اسلامی پیام نور مشهد در 13 آبان/ هیچ کوتاهی در رفع مسائل کشور را نمی‌پذیریم

به گزارش قدس خراسان آنلاین، دانشجویان انجمن اسلامی دانشگاه پیام نور مشهد صبح امروز به مناسبت 13 آبان بیانیه‌ای صادر کردند که متن آن توسط جعفرزادگان، دبیر انجمن اسلامی عضو دفتر تحکیم وحدت در مشهد قرائت شد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ»
قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ»
با آنان بجنگید تا خدا آنان را به دست شما عذاب کند و رسوایشان نماید و شما را بر آنان پیروزی دهد و سینه های [پر سوز و غم] مردم مؤمن را شفا بخشد.

درود بر مردم غیور و انقلابی ایران
بار دیگر یوم الله ۱۳ آبان فرا رسید و جهانیان شاهد خروش امت شهیدپرور ایران اسلامی در ابراز انزجار و خشم خود از استکبار جهانی و در راس آن‌ها آمریکای جنایت کار خواهند بود.

یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور تحولات اثرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی و آغاز حرکت نهضت استقلال‌طلبانه و آزادی‌خواهانه ملت مسلمان ایران است. تبعید بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران به ترکیه با هدف حذف رهبری این نهضت بزرگ در این روز، از اولین جرقه‌های آتشفشان خروشان انقلاب اسلامی ایران بود که در سال ۱۳۵۷، سالگشت آن با کشتار بی‌رحمانه شماری از دانش‌آموزان و دانشجویان معترض به سلطه طاغوت همزمان گردید ، اما پس از یک‌سال ، دانشجویان پیرو خط امام انتقام خون این شهدا را با تسخیر لانه جاسوسی دراقدامی انقلابی از دولت استکباری امریکا گرفتند.

این حوادث همواره در خاطره‌ها زنده خواهد ماند و سرلوحه نسل‌های کنونی و آینده قرار خواهد گرفت تا درس آزادگی و مقاومت را سینه به سینه به آنان منتقل نماید.

حال با گذشت چهل و اندی سال در وقایع اخیر در دانشگاه‌ها دیدیم، دشمن کماکان به دنبال از بین بردن آرمان‌های ماست و سعی دارد سطح فکری جوانان را از صدور انقلاب اسلامی به مسائل جزئی، فرعی و سطحی همچون آزادی‌های پوشالی تقلیل دهد.

دشمن تلاش دارد با ضربه به اموال عمومی و متشنج کردن فضای دانشگاه‌ها موتور پیشرفت علم و صنعت را کند کرده و مانع رشد جوانانمان در همه عرصه‌ها و دیده شدن پیشرفت‌های انقلاب اسلامی ایران در سطح جهانی شود تا مبادا فرزندان ایران برای جوانان دیگر کشورها الگو شوند اما کور خواند که از اول انقلاب تا به امروز دانشگاه، از بزرگ‌ترین عوامل استکبار ستیزی بوده و خواهد بود.

جوانان ایرانی با حضور در فضاهای علمی و کسب دستاورد های غرور آفرین در صنایع فضایی، هوایی، هسته‌ای و حوزه‌های دفاعی، انرژی و سلامت، استکبار ستیزی را تحقق بخشیدند، نخبگانی که علم و جان خود را در خدمت مردم قرار دادند و اجازه ندادند کشور محتاج و معطل غربی‌ها بماند، بی‌شک علت دشمنی آمریکای جنایتکار علیه مردم ایران استقلال همه جانبه از سلطه جهانی و پیروزی جوانان مان در میدان علم و صنعت است.

اکنون ما ، دانشجویان انقلابی مشهد، در پی تحقق ارزش‌های انقلاب اسلامی، پرچمدار استکبار ستیزی و مدافع امنیت و وحدت وطن مان ایران هستیم و هرگونه اقدام خصمانه به ضد امنیت و وحدت کشور را محکوم میکنیم. ما، دانشجویان انقلابی، دست یک به یک مسئولین فداکار که با خدمت صادقانه سعی در رفاه بیشتر مردم دارند می‌بوسیم و متذکر می‌شویم که برای و پیگیری مطالبات مردم و رفع مسائل کشور هیچگونه کوتاهی را نخواهیم پذیرفت و برای رسیدن به ایران سربلند و قوی و قله ظهور، دست تمامی بدخواهان را پس میزنیم.

ما آمده ایم تا باردیگر با ولی امر مسلمین ایت الله العظمی امام خامنه‌ای ( مدظله العالی ) تجدید میثاق کنیم و اعلام داریم تا توان داریم برای تحقق گام دوم انقلاب، این گام تمدن ساز تلاش می‌کنیم و همچون " شهید آرمان علی وردی " تا آخرین قطره خون پای اهداف و آرمان هایمان می ایستیم، تا بیرق این حکومت‌ را خدمت صاحب اصلی و منتظر حقیقی حضرت قائم آل محمد صل علیه و آله و سلم برسانیم و بگوییم :
یا صاحب الزمان پیش پای قدم هایت اسرائیل را فتح خواهیم کرد ان‌شاءالله.
اللهم عجل لولیک الفرج
و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.