خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد: مردم با حضور میلیونی در خیابان‌ها بار دیگر وحدت و انسجام ملی را به نمایش گذاشته و پاسخی کوبنده به حرکت‌ها و جنایات دشمن دادند.

صدیقی: پاسخ مردم ایران به توطئه‌های آمریکا «نه» است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در خطبه سیاسی نمازجمعه این هفته تهران ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: توجه به تقوای الهی، التزام به واجبات، پرهیز از محرمات و بودن در محضر خداوند مایه سرافرازی ملت است. یاد خدا منشاء همه خوبی‌هاست و غفلت از خداوند مایه همه بدبختی‌هاست.

وی ادامه داد: انسان باید همواره خود را در محضر خداوند ببیند، سپس باید شکر نعمت‌های الهی را به جا آورد. انسان باید بداند که همه چیز از آن خداست. برای خدا نباید کم بگذاریم. جنگ، فتنه، آشوب و اغتشاش اگر چه ظاهر تلخی دارد، اما کلاس عبرت، هشدار و بیدارباش است. باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد. در خطبه سیاسی این هفته چندین پیام تسلیت دارم که باید به آن بپردازم.

کاظمی اظهار کرد: اولین تسلیت برای وفات یا شهادت آینه تمام قد صدیقه کبری حضرت فاطمه معصومه (س) است که به تمام مسلمانان در سرتاسر جهان تسلیت می‌گویم. دومین تسلیت به دنبال شهادت مظلومانه سربازان امنیت، جان برکفان برای حفظ آرامش مردم که در خط مقدم برخورد با اشرار و خود فروخته‌ها و فریب خورده‌ها قرار دارند است. به خصوص شهادت زائرین سومین حرم اهل بیت عصمت و طهارت یعنی زائران حرم احمد بن موسی در شیراز است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.