۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
کد خبر: 825207

شبکه تلویزیونی ۱۲ رژیم صهیونیستی براساس نتایج یک نظرسنجی از آینده تیره و تار این رژیم خبر داد که در آن، شناخت نسل کنونی صهیونیستها از گذشته و تمایل آنها برای خدمت در ارتش این رژیم کاهش یافته و نبود رژیم اسرائیل در ۲۵ سال دیگر به باور یک سوم شهرک نشینان تبدیل شده است.

آینده تیره و تار اسرائیل

به گزارش قدس آنلاین، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی با اعلام اینکه طبق نتایج نظرسنجی ائتلاف موسوم به "جنبش‌های جوانان" رژیم صهیونیستی، یک سوم جوانان صهیونیست نمی‌خواهند به خدمت وظیفه بروند، به مقامات این رژیم هشدار دارد که "این داده‌ها خطرناک و دلخراش هستند".

"آمنون آبرومویت" کارشناس مسائل سیاسی در شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: "همه بحث‌های سیاسی در اسرائیل (فلسطین اشغالی) یک الگوی عملی گمراه کننده است. "

وی افزود: "یک سوم جوانان اسرائیلی نمی‌دانند چه کسی اسحاق رابین را کُشت. بدتر از این، یک سوم جوانان اسرائیلی نمی‌خواهند به خدمت وظیفه بروند. بدتر از همه اینها هم این است که یک سوم شهرک‌نشینان باور ندارند که اسرائیل ۲۵ سال دیگر وجود داشته باشد."

پیشتر نیز «ایهود باراک» نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در مطلبی که در روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نوشت بود، ابراز نگرانی کرد که رژیم اشغالگر دچار نفرین دهه هشتم شود و عمر آن پیش از هشتاد پایان یابد.

پیش از این نیز «اسحاق بریک» رئیس سابق کمیته شکایات ارتش رژیم صهیونیستی و ژنرال بازنشسته ارتش این رژیم تاکید کرده بود که با توجه به توانمندی روزافزون گروه‌های مقاومت، این رژیم مسیر زوال و نابودی را طی می‌کند.

بحران‌های داخلی رژیم صهیونیستی در کنار افزایش قدرت روز افزون نیروهای مقاومت و تغییر تدریجی موازنه قوا در سطح بین الملل به زیان تل آویو و نیز مخالفت افکار عمومی جهان با سیاست‌های صهیونیست ها از جمله مواردی است که به عقیده برخی کارشناسان این رژیم را در مسیر افول و نابودی قرار داده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.