هم‌زمان با سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، سومین کنگره بین‌المللی امام رضا(ع) و علوم روز توسط دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

سومین کنگره بین‌المللی امام رضا(ع) و علوم روز برگزار می‌شود

به گزارش قدس خراسان آنلاین، سومین کنگره بین‌المللی امام رضا(ع) و علوم روز در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی با نام تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین نام‌گرفته است، توسط دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) برگزار می‌شود.



این رویداد بین‌المللی در محورهای مختلف علوم مبتنی بر سیره و تعالیم عالم آل محمد(ص) ازجمله اقتصاد، مدیریت، علوم تربیتی و روان‌شناسی، علوم پزشکی، علوم اجتماعی، علوم سیاسی، فرهنگ و ارتباطات و همچنین بخش ویژه امام رضا(ع) و تحول دانش‌بنیان برگزار می‌شود.



تدارک ۵ نشست علمی با حضور نخبگان و پژوهشگران ملی و بین‌المللی، برپایی ۳ کارگاه تخصصی درزمینهٔ مهارت‌های مطالعه و پژوهش در علوم و معارف امام رضا(ع)، حمایت و تقدیر از کتب و پایان‌نامه‌های برتر، چاپ مقالات برتر در مجله امام رضا(ع) و علوم روز و سایر مجلات پژوهشی و نمایه‌سازی در پایگاه‌های علمی از جمله اقدامات و برنامه های این کنگره خواهد بود.



این خبر حاکی است، افتتاحیه کنگره، ۲۳ آذرماه ۱۴۰۱ در آستانه هفته ملی پژوهش برگزار خواهد شد و پژوهشگران و علاقه مندان تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ مهلت‌ دارند تا مقالات خود را به این کنگره ارسال کنند. اختتامیه کنگره نیز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار می شود.



اطلاعات بیشتر و روزآمد کنگره در پایگاه اینترنتی آن به نشانی www.science.imamreza.ac.ir در دسترس پژوهشگران و علاقه‌مندان سیره اهل‌بیت علیهم‌السلام است. شایان ذکر است دبیرخانه کنگره با رایانامه science@imamreza.ac.ir و تلفن ۰۵۱۳۸۰۴۱ داخلی ۳۱۲۰ یا شناسه Ya_Hoseiiin۱۲۸@ در پیام‌رسان ایتا آماده پاسخگویی به سؤالات و راهنمایی مراجعه‌کنندگان است.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.