شهردار اردبیل گفت: اهمیت رویداد اردبیل ۲۰۲۳ قابل‌چشم‌پوشی نیست و نیاز است که کل استان برای برگزاری این رویداد و بهره‌برداری مطلوب از آن بسیج شوند.

اهمیت رویداد اردبیل ۲۰۲۳ قابل‌چشم‌پوشی نیست

به گزارش قدس آنلاین، محمود صفری ۱۸ آبان در دیدار با سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با بیان این مطلب افزود: ما در شهرداری اردبیل به اهمیت گردشگری واقف هستیم و هر رویدادی که با محوریت گردشگری در شهر اردبیل برگزار شود با اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همکاری می‌کنیم.

او تأکید کرد: در حوزه تبلیغات شهری و محیطی، شهرداری اردبیل آمادگی دارد از تمام امکانات در جهت مردمی‌سازی رویداد استفاده کند و همچنین منطقه نمونه گردشگری شورابیل برای برگزاری برنامه‌های مختلف در رویداد اردبیل ۲۰۲۳ آماده است.

صفری با اشاره به آماده‌سازی شهر برای رویداد اردبیل ۲۰۲۳ و تلاش برای ساماندهی میوه‌فروش‌های وانتی که موجب ایجاد ترافیک و ایجاد اختلال در زیباسازی شهری می‌شوند، ادامه داد: سرویس‌های بهداشتی عمومی شهر اردبیل یکی دیگر از نیازهای اساسی برای میزبانی از مسافران است که در این راستا اکثر سرویس‌ها ساماندهی شده‌اند و مابقی نیز تا شروع رویداد آماده می‌شوند.

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: رویداد اردبیل ۲۰۲۳ فرصت مهمی برای استان به شمار می‌رود که اردبیل برای اولین‌بار میزبان یک رویداد بین‌المللی گردشگری است و استفاده از این فرصت می‌تواند گردشگری را به محور توسعه استان تبدیل کند.

فردین عینی افزود: توسعه گردشگری خارجی به برنامه‌ریزی نیاز دارد که رویداد اردبیل ۲۰۲۳ مهم‌ترین برنامه ما در این راستا است و شهرداری اردبیل می‌تواند نقش مهمی در برگزاری رویداد داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.