۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
کد خبر: 827206

رودریگو بنتانکور، هافبک اروگوئه ای تاتنهام، مدعی شد انگیزه کسب موفقیت و پیروزی در یوونتوس از دست رفته بود.

مشکل یوونتوس پیروزی‌های بیش از حد بود!

به گزارش قدس آنلاین، رودریگو بنتانکور در سال 2017 از بوکاجونیورز یوونتوس و در در ژانویه گذشته با قراردادی دائمی از یوونتوس راهی اسپرز شد. این ملی پوش اروگوئه ای در دوران حضورش در یوونتوس زیر نظر مکس آلگری، مائوریتزیو ساری و آندره آ پیرلو بازی کرده و در مجموع سه قهرمانی سری آ، دو کوپا و دو سوپرکاپ ایتالیا به دست آورد. حالا بنتانکور در مورد دوران حضور در تورین و البته علت افت فصول اخیر یوونتوس صحبت کرده است.

مشکل یوونتوس پیروزی‌های بیش از حد بود!

رودریگو بنتانکور گفت: "بازی های یوونتوس و بوکاجونیورز را از تلویزیون تماشا می کنم. من هنوز با بسیاری از هم تیمی های سابقم در یوونتوس در تماس هستم و ما یک گروه در واتساپ با الکس ساندرو، دانیلو، خوان کوادرادو و پائولو دیبالا داریم. فکر می‌کنم دو سال اول حضورم در یوونتوس از نظر رشد و پیشرفت رضایت‌بخش بود، اما دو فصل آخر چندان خوب پیش نرفت. یوونتوس کمی آن انگیزه و میل شدید به پیروزی را از دست داده بود.

وقتی بیش از حد برنده شوید، این خطر را دارید که اعضای گروه به روند عادت کرده و دیگر انگیزه زیادی برای تکرار این موفقیت ها در تیم وجود نداشته باشد. ما می خواستیم در لیگ قهرمانان به عنوان قهرمانی برسیم، اما این اتفاق رخ نداد و شرایط ناامیدکننده بود. دوران حضور من در این باشگاه واقعا خوب بود. من در یوونتوس پیشرفت کردم و باشگاه و هواداران خیلی به من کنم کردند. یوونتوس خانواده من بود و این احساس هرگز تغییر نخواهد کرد. من برای این تیم آرزوی بهترین ها را دارم."

مشکل یوونتوس پیروزی‌های بیش از حد بود!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.