فرمانده سپاه شهداء استان آذربایجان‌غربی گفت: درخت انقلاب با خون شهدا و اتحاد مردم هر روز تنومندتر از قبل می‌شود و شهداء ستاره تابناکی شدند برای کسانی که در مسیر ضلالت گمراه شدند و مسیرحق را نشان دادند.

درخت تنومند انقلاب باخون شهدا و اتحاد مردم هر روز تنومند می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سردار حبیب شهسواری سپاه شهداء استان آذربایجان‌غربی در همایش پیشکسوتان عرصه دفاع و مقاومت سپاه سلماس اظهارداشت: رزمندگان و خانواده محترم ایثارگران در طول ادوار مختلف انقلاب اسلامی بسیار متحمل زحمت بوده و همیشه در حال جهاد هستند.

وی در جمع رزمندگان پیشکسوت سپاه شهرستان سلماس گفت: در تاریخ ۴۴ ساله انقلاب اسلامی همیشه کشورمان مورد هجوم مقاصد شوم دشمنان قرار گرفته و رزمندگان بسیار در این مسیر زحمات بزرگی را متحمل شده اند.

شهسواری افزود: تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس جزو وظایف همه مسئولان است و باید در این مسیر قدم بردارند.

وی با گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر امنیت پایدار تصریح کرد: درخت انقلاب با خون شهدا و اتحاد مردم هر روز تنومندتر از قبل می‌شود و شهداء ستاره تابناکی شدند برای کسانی که در مسیر ضلالت گمراه شدند و مسیرحق را نشان دادند.

وی افزود:امروز شجره طیبه انقلاب اسلامی چنان تنومند شده که در برابر چنین بادهایی نمی‌لرزد، چرا که این درخت تنومند توانسته است دشمنان را ناکام بگذارد.

در این همایش از شش نفر از رزمندگان با حضور مسئولین مورد تجلیل قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.