مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: بر اساس اعلام راهداران و سامانه های نظارتی، در پی بارش‌ها در مرکز و جنوب استان سطح بزرگراه‌ها و جاده‌ها در این مناطق لفزنده گزارش شده است.

جاده‌های خراسان رضوی بارانی و لغزنده است

به گزارش قدس خراسان آنلاین، جعفر شهامت اظهار کرد: هم اینک بارش باران در شهرستان‌های جنوبی بجستان، باخرز، کاشمر، خواف، مه ولات و زاوه جاده های اصلی و فرعی در این مناطق را تحت تاثیر قرار داده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی به بارش باران در بخش احمدآباد مشهد و شهرستان‌های فریمان و تایباد اشاره کرد و ادامه داد: در پی این بارش‌های پراکنده، آزادراه مشهد-باغچه و بزرگراه شریانی باغچه -تربت حیدریه- گناباد- بجستان تحت تاثیر بارندگی ها لغزنده است.

وی گفت: علاوه بر این موارد، انسداد مسیر یا پدیده جوی خاصی در دیگر راه های ارتباطی استان گزارش نشده است و تردد در همه جاده ها به صورت عادی و روان جریان دارد.

بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی؛ بارش باران که از عصر امروز در جنوب و جنوب شرق خراسان رضوی آغاز شده و تا فردا ادامه خواهد داشت و پس از آن به تدریج از میزان ابرها و بارندگی در استان کاسته خواهد شد.

خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیرآسفالته در جایگاه دوم کشور از نظر طول راه‌ها قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.