سازمان امنیت و همکاری اروپا در عشق آباد سمیناری را برای متخصصان داخلی در خصوص ایجاد فضای مناسب سرمایه گذاری و بهبود فعالیت‌های اقتصادی خارجی در مناطق آزاد اقتصادی برگزار کرد.

همکاری سازمان امنیت و همکاری اروپا با ترکمنستان برای بهبود عملکرد مناطق آزاد

به گزارش قدس آنلاین، سازمان امنیت و همکاری اروپا در عشق آباد سمیناری را برای متخصصان داخلی در خصوص ایجاد فضای مناسب سرمایه گذاری و بهبود فعالیت‌های اقتصادی خارجی در مناطق آزاد اقتصادی برگزار کرد.

در این سمینار نمایندگانی از وزارتخانه‌های دادگستری، تجارت و روابط اقتصادی خارجی، دارایی و اقتصاد، بانک مرکزی، خدمات گمرکی دولتی و اتحادیه صنعت گران و کارآفرینان ترکمنستان گرد هم آمدند.

«ایوان مارکوویچ بوشکوویچ»، رئیس بخش اقتصادی و محیط زیست مرکز سازمان امنیت و همکاری اروپا در عشق آباد در ابتدای این مراسم گفت: تحقق ظرفیت‌های مناطق آزاد اقتصادی می‌تواند باعث ایجاد مشاغل جدید، افزایش صادرات و جذب سرمایه گذاری خارجی شود.

در ادامه یک کارشناس بین المللی دعوت شده از بریتانیا بهترین شیوه‌های کشورهای عضو سازمان امنیت و همکاری اروپا در ایجاد مناطق آزاد اقتصادی را در این دوره آموزشی به اشتراک گذاشت و به تفصیل در مورد سازماندهی کنترل گمرکی و اثربخشی مناطق آزاد اقتصادی صحبت کرد.

پایان پیام/ح

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده