فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: علت اصلی دشمنی استکبار با جمهوری اسلامی، عزت و اقتدار نظام در عرصه‌های مختلف است .

فرمانده سپاه یزد: علت دشمنی استکبار، اقتدار انقلاب اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسین زارع کمالی روز دوشنبه در جمع بسیجیان یزد افزود: دشمنان که چشم دیدن اقتدار و عظمت ایران اسلامی ندارند متوسل به جنگ تمام عیار ترکیبی شدند.

وی ادامه داد: کفرجهانی و حامیان و اذناب آنها در قالب جنگ ترکیبی، ادراکی و شناختی با برنامه‌های مختلف و فضای مجازی علیه نظام اسلامی و انقلابی هجمه وارد می‌کنند.

وی به اهمیت هوشیاری و بصیرت نیروهای بسیج در صحنه اشاره کرد و ادامه داد: باید مردم و مسئولان و جانبرکفان بسیج گوش به فرمان مقام معظم رهبری رسالت دینی و انقلابی خود را در حراست از کشور و اهداف عالیه نظام انجام دهند.

ضرورت پیگیری جهاد تبیین در جامعه

فرمانده سپاه الغدیز یزد به موضوع مهم جهاد تبیین که توسط مقام معظم رهبری در کشور بارها مطرح شده اشاره کرد و گفت: باید آحاد مردم و مسئولان برای جهاد تبیین که موضوعی اساسی است وظایف خود را انجام دهند.

زارع کمالی اظهار کرد: باید نسل جوان و آینده‌سازان را با جهاد تبیین در بخش‌های مختلف شایسته با خدمات و ثمرات مختلف نظام و انقلاب اسلامی آشنا کرد که بسی اهمیت دارد.

وی به اهمیت بهره‌گیری درست از فضای مجازی و اطلاع رسانی اشاره کرد و گفت: باید مردم و جوانان را با استفاده از امکانات مناسب و به روز در جریان خدمات فراوان نظام و همچنین اهداف شوم دشمنان قرار دهیم.

وی از تلاش مردم، مسئولان و بسیجیان که در راستای اهداف نظام و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف نقش‌آفرین هستند قدردانی کرد و تداوم آن را در استان خواستار شد.

از جمعیت ۲۵۰ هزار نفری استان حدود ۷۰ درصد در شهرستان یزد زندگی می‌کنند و ۳۲۰ هزار بسیجی فعال دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.