مدرس حوزه علمیه قم گفت: دولتمردان با همکاری و هوشیاری مردم با جدیت مواظب نفوذ دشمنان در ارکان نظام و انقلاب اسلامی باشند.

مدرس حوزه علمیه قم: دولتمردان مواظب نفوذ دشمنان باشند

به گزارش قدس انلاین، حجت‌الاسلام محمد هادی بهشتی پور، روز دوشنبه در مراسم سالروز شهادت حضرت امام محمد باقر (ع) که در دفتر امام جمعه یزد برگزار شد افزود: نفوذ به داخل ارکان نظام و ضربه زدن به اساس انقلاب اسلامی جزو برنامه‌های اصلی استکبار در کشور است.

وی به اهمیت بصیرت و هوشیاری آحاد مردم در قبال جنگ ترکیبی دشمنان اشاره کرد و ادامه داد: مواظبت از نفوذی‌ها که به دنبال تحقق اهداف دشمن در ارکان نظام و انقلاب هستند باید بیش از قبل مورد توجه باشد که سهل انگاری نسبت به آن قابل قبول نیست.

جانشین سابق سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور تصریح کرد: دشمنان در طول تاریخ با جنگ رسانه‌ای و فرهنگی به خصوص حربه نفوذ به دنبال ضربه زدن به اساس اسلام، اعتقادات و ارزش‌های الهی بوده‌اند و همه باید در قبال آن احساس تکلیف کنند.

بهشتی پور بیان کرد: همکاری و هوشیاری مردم با مسئولان در شناسایی عناصر نفوذ و خنثی کردن توطئه دشمنان یک ضرورت همیشگی است و تحقق اهداف عالیه نظام و انقلاب اسلامی در گرو همکاری همه بخش‌ها و پیگیری ماموریت‌های انقلابی است.

وی با تسلیت شهادت حضرت امام محمد باقر (ع) به اهمیت شناخت سیره ائمه اطهار (ع) به خصوص این امام همام اشاره کرد و گفت: امام محمد باقر (ع) با تلاش‌های علمی و فرهنگی در عمل مروج جهاد تبیین بودند و باید امروزه این مسیر روشن در جامعه اسلامی تداوم یابد.

این استاد حوزه بیان کرد: تمامی زندگی و سیره نورانی حضرت امام محمد باقر (ع) و اقدامات ایشان در ترویج آموزه‌های مکتب اسلام و مذهب شیعه از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید همه اقشار جامعه برای اجرا شدن اهداف ایشان تلاش کنند.

بهشتی پور گفت: حضرت امام محمد باقر (ع) با اقدامات فرهنگی و آموزشی خود شاگردان و شیفتگان زیادی را در حوزه دین تربیت که نقش هر کدام از آنها در تحقق اهداف مذهب شیعه نقشی بی بدیل و الگویی ماندگار تا قیام قیامت است.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، مردمt روحانیون و مسئولان حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.