رادیو برای دومین سال، یادواره سردار مقاومت و رادیو را در قالب «نشان سلیمانی» برگزار می‌کند.

جشنواره «نشان سلیمانی» در رادیو برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا افتخاری مدیر رادیو صبا، دبیری دومین یادواره سردار مقاومت و رادیو که تحت عنوان «نشان سلیمانی» برگزار می‌شود، را برعهده دارد. او به موضوعات این جشنواره اشاره کرد که با موضوعات محوری همچون "تبیین مکتب حاج قاسم" ، "مرد میدان عمل بودن" و همچنین "جنبه‌های شخصیتی سردار دل‌ها" همراه مخاطبان خواهد بود.

او همچنین به این نکته اشاره کرد که دومین یادواره سردار مقاومت و رادیو"نشان سلیمانی"در دو بخش برگزار می‌شود. بر این اساس و در بخش حرفه‌ای‌ها آثار تولیدی از کلیه شبکه های رادیویی مراکز استان و معاونت صدا در قالب‌های مستند، روایتگری، برنامه ترکیبی، صدای مردم و برنامه‌هایی با محتوای تولید کاربران قابل دریافت است و برنامه‌سازان می‌توانند آثار خود را ارسال کنند.

در قسمت مردمی نیز در سه قسمت علاقه‌مندان می‌توانند شرکت کنند. به نحوی که خاطره‌گویی، شعر و دکلمه و همچنین روایتگری ویژه نوجوانان کمتر از 18 سال از قالب‌های این بخش است. شرکت‌کنندگان تا تاریخ 15 آذرماه جاری و از طریق سایت یادواره به نشانی Neshanesolimani.irib.ir می توانند آثار خود را بارگذاری کنند.

دومین یادواره سردار مقاومت و رادیو"نشان سلیمانی" با مشارکت سازمان‌ها و نهادهای مختلفی همچون معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران، سازمان حفظ و نشر آثار دفاع مقدس، شهرداری تهران، وزارت میراث فرهنگی، شهرداری تهران، سازمان انرژی اتمی، وزارت آموزش و پرورش، بنیاد شهید، مترو تهران، سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در روز دوشنبه 12 دی‌ماه و از ساعت 18 در محل سالن خلیج‌فارس باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.