تولیت آستان قدس رضوی و استاندار خراسان رضوی با خانواده شهیدان حسین زینال زاده و دانیال رضازاده دیدار کرد.

دیدار تولیت آستان قدس و استاندار خراسان رضوی با خانواده شهیدان زینال زاده و رضازاده

به گزارش قدس خراسان آنلاین، تولیت آستان قدس رضوی امشب با حضور در منزل شهیدان حسین زینال زاده و دانیال رضازاده و دلجویی از خانواده این شهیدان، اظهار کرد: شهدای شما با انتخاب درست مسیر خود باعث افتخار همه شدند.

حجت الاسلام والمسلمین مروی با تجلیل از روحیه‌ بالا و صبر مادران این شهیدان ابراز کرد: صبر خانواده‌ شهیدان رضازاده و زینال زاده تحسین برانگیز است، این دو خانواده‌ در مقابل شهادت عزیزانشان، بهترین و زیباترین صبر را به خاطر خدا نشان دادند و در برابر این صبر و گذشت سر تکریم فرود می‌آوریم و با مشاهده شما عزیزان، روحیه‌ مضاعف می‌ گیریم.

استاندار خراسان رضوی هم با حضور در منازل این شهیدان والا مقام یاد و خاطره آنها را گرامیداشت.

یعقوبعلی نظری در این دیدارها با بیان اینکه امروز عزت، امنیت و استقلال همه‌ جانبه نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون رشادت و از خود گذشتگی شهیدان، ایثارگران و خانواده‌ های آنهاست، گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون پاک شهدا با صلابت و اقتدار در مقابل دشمنان ایستاده است و امنیت فراگیر و مطلوب را مرهون جانفشانی‌ های شهدای گرانقدر و صبوری خانواده‌ های آنان می‌دانیم.

مادران شهیدان رضازاده و زینال زاده هم در این دیدار با تاکید بر ادامه راه فرزندان شهیدشان و با تشکر از حضور پرشور مردم در تشییع باشکوه فرزندانشان گفتند: اگر چه غم از دست دادن فرزند سخت است اما حضور پرشور و قدردانی مردم باعث آرامش ما شد و خوشحالیم که فرزندانمان در راه حفظ امنیت و دفاع از ارزشهای انقلابمان از جان گذشتند.

شهیدان بسیجی حسین زینال زاده و دانیال رضازاده در روز پنجشنبه ۲۶ آبان در منطقه حر عاملی مشهد و در راه حفظ امنیت در حمله یک اغتشاشگر با ضربات چاقو به شهادت رسیدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.