مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: تردد گردشگران خارجی به مشهد در ۷ ماهه نخست سال جاری نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته بیش از ۲۶۰ درصد افزایش داشته است.

افزایش ۲۶۰ درصدی ورود گردشگر خارجی به مشهد

به گزارش قدس خراسان آنلاین، حسن جعفری با اشاره به وضعیت آماری فرودگاه مشهد در ۷ ماهه نخست سال جاری اظهار کرد: در ۷ ماهه نخست سال جاری حدود ۳۴ هزار پرواز در این فرودگاه نشست و برخاست داشته‌اند که نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است. همچنین در این مدت بیش از ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار مسافر در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد جابجا شده که نسبت به ۷ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ حدود ۸۱ درصد افزایش داشته است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد در خصوص وضعیت آماری پروازهای داخلی افزود: در این مدت ۲۷ هزار و ۷۴۹ پرواز داخلی نشست و برخاست کرده‌اند که نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته ۱۶ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت بیش از ۳ میلیون و ۷۳۰ هزار مسافر داخلی جابجا شده‌اند که نسبت به ۷ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ حدود ۶۲ درصد رشد داشته است.

جعفری با اشاره به آمار پروازهای خارجی گفت: در ۷ ماهه نخست سال جاری بیش از ۶۲۱۵ پرواز خارجی نشست و برخاست داشته که نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته ۱۷۱ درصد افزایش داشته است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد اضافه کرد: همچنین در این مدت بیش از ۸۷۰ هزار گردشگر خارجی در فرودگاه مشهد تردد داشته که نسبت به ۷ ماهه نخست سال گذشته ۲۶۲ درصد رشد داشته است.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.