مدیر فنی تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: امروز (دوشنبه) در جلسه هیئت مدیره صحبت‌هایی مبنی بر جذب بازیکن خارجی مطرح شد که امیدواریم این اتفاق بیفتد تا در رقابت‌های غرب آسیا نیز عملکرد خوبی داشته باشیم.

صداقت‌نیا مطرح کرد: انجام مذاکره با هیئت مدیره برای جذب بازیکن خارجی

به گزارش قدس آنلاین، تیم بسکتبال ذوب آهن در هفته آخر دور رفت لیگ برتر بسکتبال امروز _دوشنبه چهاردهم آذرماه_ از ساعت ۱۶ در ورزشگاه ملت رو در روی آویژه صنعت پارسا مشهد به میدان رفت که با نتیجه ۶۴ بر ۵۵ به پیروزی رسید.

پیمان صداقت‌نیا مدیرفنی تیم بسکتبال ذوب آهن درباره این بازی، اظهار کرد: اول فصل، تمرینات خوبی نداشتیم، بازیکنان ملی‌پوش اردو بودند و دیر به جمع ما اضافه شدند، بازیکنانی که می‌خواستیم را جذب نکردیم، در حال حاضر هم سجاد مشایخی و ارسلان کاظمی را مصدوم داریم. با تمام این شرایط نیم فصل اول را تمام کردیم.

وی ادامه داد: قصد داریم برای نیم فصل دوم جایگاه خود را حفظ کنیم، من و فرزاد کوهیان روی این تیم تعصب داریم. امروز در جلسه هیئت مدیره صحبت‌هایی مبنی بر جذب بازیکن خارجی مطرح شد که امیدواریم این اتفاق بیفتد تا در رقابت‌های غرب آسیا نیز عملکرد خوبی داشته باشیم.

مدیرفنی تیم بسکتبال ذوب آهن با بیان اینکه بازی را مقابل آویژه صنعت پارسا مشهد سخت شروع کردیم، تصریح کرد: تیم حریف دفاع منسجم داشت و طول کشید تا بازیکنان ما خود را پیدا کنند. در کوارتر سوم مربی تیم ما اخراج شد که فکر می‌کنم اشتباه از نیمکت بود، اما بازهم بازیکنان توانستند بازی را برگردانند و پیروز شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.