کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون آرای جدید خود را در خصوص پرونده‌های مطروحه اعلام کرد.

اعلام آرای جدید کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای جدید صادر شده از سوی کمیته وضعیت به شرح زیر است:

* در پی شکایت رضا خالقی‌فر از باشگاه پارس جنوبی، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷۳ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت حسین پاپی از باشگاه گل ریحان البرز، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۳ میلیون و ۵۷۲ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۵۰۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

* در پرونده شکایت ولی خورسندی از حسین پورحمیدی بازیکن تیم تراکتور، این بازیکنان به پرداخت مبلغ ۱۵ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۲۷ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت محمدعلی نعمتی از باشگاه ویستا توربین، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۵ میلیون و ۷۸۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد و کمیته وضعیت دعوی خواهان را به میزان ۱۵۰ میلیون ریال را رد کرد.

* در پرونده شکایت میثم عبدالله بخشی از باشگاه ویستا توربین، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۵۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳ میلیون و ۲۸۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و ۱۵۹ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال قرار رد صادر کرد.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.