فیفا نسبت به درخشش مراکش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش نشان داد.

تمجید جذاب فیفا از تیم شگفت‌انگیز مسلمانان؛ ممنونیم از تو مراکش +عکس

به گزارش قدس آنلاین، شب گذشته در دومین بازی نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم ملی مراکش به مصاف تیم ملی فرانسه رفت و با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد تا داستان شگفت‌انگیز شیرهای اطلس نیز به پایان رسد.

آنها که در این جام جهانی تیم‌های قدرتمندی مثل بلژیک، اسپانیا و پرتغال را حذف کردند و آماری خیره‌کننده در زمینه کلین‌شیت به ثبت رساندند، به رده‌بندی راه یافتند تا برای مقام سومی تلاش کنند.

تمجید جذاب فیفا از تیم شگفت‌انگیز مسلمانان؛ ممنونیم از تو مراکش +عکس

دیدار رده‌بندی شنبه از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه خلیفه برگزار خواهد شد و مراکش برای اولین بار به عنوان یک تیم آفریقایی و به عنوان یک نماینده از کشورهای مسلمان در جام جهانی مبارزه خواهد کرد.

مراکش در این جام به یکی از محبوب‌ترین تیم‌های جام‌های جهانی نام گرفت و توانست نام خود را بر سر زبان‌ها بیاندازد. بسیاری از طرفداران فوتبال نمایش خیره‌کننده آنها را فراموش نخواهند کرد. همچنین دفاع آنها از کشور مظلوم فلسطین و اهتزاز پرچم این کشور پس از بازی‌ها، سجده شکر آنها حتی پس از باخت تصویری زیبا از مسلمانان را در این رقابت ثبت کرد.

فیفا در چندین پست از عملکرد دلپذیر نماینده آفریقا تمجید کرد و نوشت: شما باعث افتخار قاره آفریقا شدید. نمایش شما و عملکردتان در این جام جهانی فراموش ناشدنی است. ممنونیم به خاطر خاطراتی که برای ما خلق کردید.

تمجید جذاب فیفا از تیم شگفت‌انگیز مسلمانان؛ ممنونیم از تو مراکش +عکس

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.