جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان سارق مسلح موتور سیکلت و گوشی تلفن همراه معروف به "جامینوک" در شهرستان ایرانشهر دستگیر شد.

پایان کار سارق مسلح معروف به "جامینوک" در عملیات ویژه پلیس ایرانشهر

به گزارش قدس آنلاین سرهنگ مرتضی جوکار اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و تلفن همراه در سطح شهرستان ایرانشهر، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در این راستا با تلاش و کار شبانه‌روزی و همچنین اقدامات فنی صورت گرفته توسط کاراگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان ایرانشهر، در نهایت محل اختفاء این سارق مسلح شناسایی شد.

وی ادامه داد: ماموران زبده پلیس آگاهی با توجه به حساسیت موضوع، سارق را تحت رصد و مراقبت خود قرار داده و در یک عملیات پیچیده و غافلگیرانه در یکی از محلات اطراف شهرستان ایرانشهر دستگیر کردند.

جوکار بیان کرد: در تحقیقات و بررسی به عمل آمده و اعترافات از سرکرده این سرقت‌ها دو نفر دیگر از همدستانش در دو عملیات فنی پلیسی در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر پلیس دلالت یافتند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس و رو به رو شدن با ادله پلیسی چاره‌ای جز اعتراف به فعالیت بزهکارانه خود نداشتند و تاکنون به ۱۲ فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و ۹ فقره تلفن همراه در سطح شهرستان اقرار کرده اند.

جوکار خاطرنشان کرد: شهروندان با رعایت نکات امنیتی و توجه به هشدارهای انتظامی دست سارقان را در رسیدن به اهداف شوم خود کوتاه و در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ سریعاً موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.