مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با ا اشاره به اینکه  بیش از ۴۸ کیلومتر راه روستایی بازگشایی و روسازی انجام گرفته است گفت:  بیش از ۲۵ کیلومتر راه روستایی نیز آسفالت‌ ریزی شده است.

بازگشایی و روسازی  بیش از ۴۸ کیلومتر از راههای روستایی استان زنجان 

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ جعفر قزوینیان در نشست خبری با اشاره به اینکه در ۸ماهه اول سال جاری عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت به طول ۷۵ هزار متر در راه‌های مواصلاتی استان زنجان انجام شده اظهار کرد: برای این حجم از عملیات، بیش از ۲ هزار و ۲۱ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
قزوینیان با اذعان به اینکه انعقاد قرارداد جهت بهسازی اساسی محور آزادراه زنجان- قزوین به مبلغ ۳ هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال از جمله مهمترین پروژه های سطح استان در سال جاری محسوب می‌شود.افزود: در هشت ماهه اول سال جاری تصادف منجر به فوت نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۸ درصدی داشته است.
وی با ابراز به اینکه امسال بیش از ۷ هزار و ۳۰ تن بار و ۶۴۷ هزار و ۴۴۰ مسافر نیز جابجا شده‌اند. یاد آور شد: تعداد ناوگان حمل و نقل باری استان در مجموع ۵ هزار و ۷۰۳ دستگاه و متوسط عمر ناوگان باری نیز ۵.۱۹ سال و متوسط عمر اتوبوس هم ۱۱.۸۶ سال است.
وی با اشاره به اینکه بیش از ۴۸ کیلومتر راه روستایی بازگشایی و روسازی انجام گرفته و بیش از ۲۵ کیلومتر راه روستایی نیز آسفالت‌ریزی شده است، یاد آور شد:
بخش مهمی از بازدارندگی در تخلفات رانندگی مربوط به تجهیزات به روزی است که در کنترل راههای استان به کار گرفته می‌شود تا از سرعت‌های غیر مجاز در آزادراه‌ها و بزرگراهها جلوگیری کند.
این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر ۳۲ سامانه‌ ثبت تخلفات ، ۳۹ دستگاه سامانه دوربین نظارتی، ۴ دستگاه سامانه توزین در حال حرکت و ۷۸ سامانه تردد شمار فعال هستند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: امسال تجهیزات زمستانی در حوزه راهداری استان شامل ۲۵۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات با ۴۰۰ نفر پرسنل راهداری و ۳۲ راهدارخانه در سطح محورهای استان و گردنه‌ها مستقر می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.