مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در حال حاضر صد درصد خدمات ناباروری زیر پوشش بیمه قرار گرفته است.

صددرصد خدمات ناباروری زیر پوشش بیمه قرار دارد

به گزارش قدس آنلاین، میرهاشم موسوی عصر امروز در آئین افتتاح نهمین درمانگاه سازمان تامین اجتماعی در استان همدان و در شهرستان بهار اظهار کرد: امروز تامین اجتماعی با بیش از ۵۰ درصد جامعه ارتباط دارد و به بیش از ۵۳ درصد جامعه خدمات بیمه‌ای ارایه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه یکی از خدمات تامین اجتماعی در بخش درمان است و خدمات قابل توجهی در این بخش ارائه می‌شود گفت: متاسفانه برخی به هر دلیلی نیمه خالی را می‌بینند، اتفاقات ۴۳ سال را باید دید و امروز به برکت جمهوری اسلامی ۷۳ درصد جامعه ما تحت پوشش بیمه‌ای هستند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: قبل از انقلاب حدود ۲۰ درصد جمعیت ۳۰ میلیونی بیمه بودند اما امروز حجم عظیمی از جامعه بیمه شدند و این یعنی چتر عدالت و عدد قابل توجهی است.

وی با اشاره به اینکه در اصل ۲۲ قانون اساسی مکلف هستیم تمام آحاد جامعه را زیر پوشش بیمه ای قرار دهیم گفت: استاندار در حوزه بیمه‌های اجتماعی کمک کنند چراکه ظرفیت نهفته وجود دارد و در حال حاضر ۳۰ درصد جامعه کشور زیر پوشش بیمه اجتماعی نیستند و باید بیمه شوند.

موسوی با بیان اینکه در حوزه درمان به برکت انقلاب اسلامی صد درصد جامعه ما زیر پوشش بیمه‌ای قرار گرفتند عنوان کرد: در طرح دارویار بیش از ۳۹۰ قلم دارو تحت تعهدات بیمه‌ای قرار گرفت که در کاهش پرداختی از جیب مردم موثر است.

وی با اشاره به اینکه در دولت جدید بیماران خاص زیر پوشش کامل بیمه‌ای قرار گرفتند و اقلام دارویی آنها به تعهدات بیمه‌ای اضافه شد گفت: در حال حاضر صد درصد خدمات ناباروری زیر پوشش بیمه قرار گرفته و این خدمات به برکت جمهوری اسلامی است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: امروز در دورترین نقطه کشور درمانگاه تامین اجتماعی داریم و همه درمانگاه‌های کشور نیز در یک کیفیت ساخته می‌شود و به‌روزترین تجهیزات در اختیار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی بیشتر از ۲۰ مرکز درمانی نداشتیم امروز به بیش از ۴۰۰ مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی در کشور داریم یادآور شد: سه مرکز درمانی تامین اجتماعی در استان در حال ساخت داریم که یکی امروز کلنگ‌زنی شد.

موسوی به تصویب توسعه فاز دوم دامداری شهر رزن در این سفر اشاره کرد و گفت: در ۶ ماه آینده بیش از یک‌هزار راس دام وارد این دامداری می‌شود تا فاز دوم افتتاح شود و در مجموع امیدواریم رضایت مردم را در ارائه این خدمات کسب کنیم.

علیرضا قاسمی‌فرزاد؛ استاندار همدان نیز با بیان اینکه درمانگاه‌های تامین اجتماعی استان جزو بهترین مراکز درمانی هستند و در تراز بیمارستان‌های خارج از کشور اظهار کرد: خوشبختامه آمارهای تامین اجتماعی نشان می‌دهد که در استان کمتر افرادی بیکار شدند و این جای خوشحالی دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.