به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی و همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س)، «حسینیه حرم» بار دیگر میزبان هیئات مذهبی خواهد بود.

«حسینیه حرم»، میزبان محافل عزاداری فاطمیه

به گزارش قدس خراسان، «حسینیه حرم» که در ماه‌های محرم و صفر امسال مورد استقبال گسترده هیئت‌های عزداری قرار گرفت، در ایام فاطمیه نیز محل برپایی مراسم سوگواری شهادت بانوی دو عالم، حضرت زهرا(س) شده است.
این حسینیه که در دارالقرآن صحن جمهوری اسلامی برپا شده هر شب میزبان هیأت‌های‌ مذهبی خواهد بود و عموم زائران نیز می‌توانند در این محافل عزاداری حضور داشته باشند.
ویژه برنامه حسینیه حرم از امشب ۲ دی به مدت ۵ شب از ساعت ۲۱ برپا می‌شود و در این مراسم‌ زائران و مجاوران ضمن قرائت جمعی حدیث شریف کساء، همراه با مدیحه سرایی ذاکران اهل بیت(ع) و سخنرانی واعظان مطرح کشور، به سوگ می‌نشینند.
شایان ذکر است امشب در اولین شب برپایی حسینه حرم در ایام فاطمیه، حجت الاسلام و المسلمین مهدی یادگاری به بیان شان و منزلت دخت نبی مکرم اسلام و فضائل ایشان خواهد پرداخت و ذاکران اهل بیت(ع) احمد واعظی، مجتبی رمضانی، محمدحسین حدادیان، سید امیر احمدنیا، ابراهیم احمدی و احد سبزی، مدیحه سرایی و روضه‌خوانی خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.