۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
کد خبر: 840774

قدس، رسانه ای به وسعت دل های تمام مردم ایران

حسن باغبان/مدیر سازمان شهرستان ها

مگر میشــود محصولی منتسب به آســتان قدس رضوی و امــام رضا(ع) باشــد و برای تمام مــردم ایران نباشــد! این مســئله از همان ابتدا جزء دغدغه های تمام اهالی قدس بوده است. برای همین هم در فاصله کوتاهی از شروع به کار روزنامه، قدس راهی تک تک استان های کشور شده تا همه آنهایی که دل در گروه عشق و ارادت به ساحت قدسی حضرت رضا(ع) دارند، بتوانند پنجره ای به این هوای عطرآگین باز کنند.
در هر اســتان قرعه خدمت به نام یکی از ارادتمندان امام رضا(ع) افتاده و ایــن خدمتگــزاران یک بــه یک وصــل به ایــن دریای قدســی شــده اند و نشان خدمتگزاری رسانه ای و فرهنگی در دســتگاه مقدس امام رضا(ع) برسینه آنها نقش بســته اســت تا امروز، دفاتر اســتانی روزنامه قدس، یکی از کاملترین و کارآمدترین شبکه های رسانه ای در میان روزنامه های کشور باشد.
۶۲ دفتر فعــال نمایندگی در مراکز اســتانها و شهرســتان ها، «ســازمان شهرستان ها» را در مؤسسه فرهنگی قدس، به شبکه ای رسانه ای تبدیل کرده اســت کــه میتوانــد نقــش پررنگــی در فراگیــری روزنامه قــدس، در جغرافیای گسترده ایران زمین داشته باشد.
واقعیــت آن کــه روزنامــه قــدس بــرای مــردم ایــران نــه فقــط یــک رســانه موثــق و معتبــر، بلکــه نشــانی و نشــانهای از حــرم قدســی حضــرت علیبــن موســی الرضا(ع) اســت و بــرای همیــن اســت کــه هنــوز هــم در دورافتاده ترین شهرها و شهرســتان ها صفحات کاغذی این روزنامه را به نیت بهره مندی از شــمیم رضوی تهیه میکنند و این اتصال قلبها بین مخاطبان و روزنامه قدس، ایــن روزنامه را در جایگاهــی بی بدیل در میان روزنامه های کشور مینشاند؛ امید که لایق این جایگاه باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.