مدرس دوره دانش‌افزایی داوران و کمک داوران لیگ برتر و دسته اول، گفت: عملکرد و اشتباهات دوران در نیم فصل اول، آسیب شناسی می‌شود.

مرادی: اشتباهات داوران در نیم فصل اول آسیب‌شناسی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، دوره دانش‌افزایی نیم فصل داوران و کمک داوران لیگ برتر و دسته اول از دیروز پنجشنبه آغاز و به مدت ۴ روز در مرکز ملی فوتبال ادامه دارد.

مسعود مرادی داور سابق فوتبال کشورمان که به عنوان مدرس این دوره حضور دارد، در گفت‌وگویی درباره این دوره، تصریح کرد: این دوره، کلاس رفع ایرادات و به روز رسانی دانش داوری است. مواردی که در نیم فصل بوده است مورد بازبینی قرار می‌گیرد و اگر داوری درست کار کرده برای ادامه این روند مورد تشویق قرار می‌گیرد و اگر داوری اشتباه داشته، واکاوی می‌شود که چرا اشتباه کرده است.

مرادی: اشتباهات داوران در نیم فصل اول آسیب‌شناسی می‌شود

مرادی با اشاره به اینکه برگزاری چنین دوره‌هایی یک نیاز است، تاکید کرد: مطمئنا پس از این کلاس، مشکل استنباط داوران از قوانین برطرف می‌شود و این به بالا بردن کیفیت کار قضاوت کمک می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: البته در این دوره تبادل نظر یک طرفه نیست و بین من به عنوان مدرس و داوران به عنوان شرکت کنندگان دیالوگ صورت می‌گیرد تا این کلاس با بیشترین بهره‌وری همراه باشد.

مرادی: اشتباهات داوران در نیم فصل اول آسیب‌شناسی می‌شود

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.