وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز به صورت سرزده از داروخانه شبانه روزی پاسداران و یک مرکز اورژانس بازدید کرد.

در بازدیدهای سرزده وزیر بهداشت چه گذشت؟

به گزارش قدس آنلاین، بهرام عین اللهی با حضور در این داروخانه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف به گفتگو با مدیران فنی و مسئولان داروخانه و مراجعان پرداخته و وضعیت موجودی داروها، به ویژه موجودی سرم‌ها و انواع آنتی بیوتیک‌ها را مورد بررسی میدانی قرار داد.

بر اساس این گزارش بررسی سامانه‌های رایانه‌ای داروخانه و اتصال آنها به سامانه تی‌تک سازمان غذا و دارو، میزان رضایت مردمی از وضعیت دارویی و وضعیت پرداختی بیمه ها به داروها و داروخانه بخش دیگری از بازدید وزیر بهداشت از این داروخانه بود.

همچنین در پی برودت هوا و بارش برف طی روزهای اخیر در تهران و شدت بیشترِ بارش‌ها در مناطق پنج‌گانه شمال تهران، دکتر بهرام عین اللهی امروز با حضور در پایگاه ۲۲۰ اورژانس منطقه قلهک در منطقه ۳ تهران از روند خدمت رسانی اورژانس ۱۱۵ به هموطنان بازدید کرد.

وزیر بهداشت در این بازدید به بررسی تعداد آمبولانس ها و موتورلانس ها و دفتر عملکرد روزانه و همچنین تعداد ماموریت‌های این پایگاه در یک هفته اخیر پرداخت.

گفتگوی تلفنی با میعادفر، رییس اورژانس کشور درباره آخرین وضعیت امدادهای مردمی اورژانس تهران و همچنین گفتگو با تکنسین‌ها و کارشناسان سازمان اورژانس واقع در پایگاه ۲۲۰ قلهک و بررسی گزارش عملکرد و شیفت‌های آنان، بخش دیگری از بازدید دکتر عین اللهی بود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.