عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستگاه راهبردی و قانونی کشور است و تعرض به آن عقوبت دارد.

عضو هیأت رئیسه مجلس: ‏تعرض اروپا به سپاه عواقب خطرناک دارد/ مجلس حامی و پشتیبان سپاه است

به گزارش قدس آنلاین ، علی کریمی فیروزجایی در پی صدور قطعنامه در پارلمان اروپا علیه ایران و درخواست برای قرار گرفتن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی اتحادیه اروپا اظهار کرد: سپاه نهاد مادری انقلاب و برآمده از عمق جان ملت انقلابی ایران است.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با محکوم کردن لفاظی‌های اخیر اتحادیه و پارلمان اروپایی با تحریک انگلیس علیه این نهاد گفت: تهدید سپاه به مثابه تعرض به کیان انقلاب است و عواقب خطرناکی خواهد داشت.

نماینده مردم بابل اظهار کرد: اروپایی‌ها در ماجرای تهدید سپاه با اشتباه محاسباتی مواجه شدند چرا که خسارت آن متوجه منافع آنها خواهد شد.

کریمی‌فیروزجایی تصریح کرد: در صورت حماقت اروپایی‌ها در تروریستی نامیدن سپاه، جمهوری اسلامی ایران طبق معاهدات بین‌المللی مقابله به مثل خواهد کرد.

این مسؤول پارلمانی با اشاره به دستاوردهای بی‌بدیل سپاه در دفاع از حقانیت انقلاب اسلامی افزود: هیچ نهادی در طول ۴۴ سال گذشته به اندازه سپاه خدمات‌رسانی به نظام و مردم نداشته است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران سپاه را مردم محور دانست و افزود: حجم گسترده خدمات سپاه در دفاع مقدس، دوران سازندگی و پس از آن به ویژه در تقویت توان دفاعی کشور افتخارآمیز است.

وی گفت: عصبانیت غربی‌ها از سپاه ناشی از زخم‌های اساسی است که به دست سپاه قهرمان به آنها وارد شد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه در مقابل اهانت غربی‌ها نسبت به نهادهای قانونی کشور به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کوتاه نخواهد آمد.

کریمی‌فیروزجایی افزود: مجلس شورای اسلامی همواره حامی و پشتیبان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و در راستای تقویت این نهاد آمادگی و عزم قاطع دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.