رئیس پلیس آگاهی مشهد از دستگیری سارقان بیش از ۴۰۰ گوشی در مشهد خبر داد.

باند سرقت گوشی های تلفن همراه مشهد متلاشی شد 

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ مصطفی صادقی، از دستگیری باند بزرگ سرقت گوشی های تلفن همراه در مشهد خبر داد و گفت: این باند از ۶ ماه قبل در سطح شهر مشهد اقدام به جرم خشن گوشی قاپی می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی مشهد افزود: براساس اعترافات تائید شده این افراد، در طی این مدت به وسیله دو موتورسیکلت هندا بیش از ۴۰۰ گوشی از شهروندان به سرقت برده و از صحنه متواری میشدند.

وی تاکید کرد: یک تیم ویژه کارآگاهان جرائم خشن با دستور فرمانده انتظامی شهر مشهد تشکیل و تمام پرونده گوشی قاپی‌های مناطق مختلف مشهد در پلیس آگاهی تجمیع شده و بررسی شدند.

صادقی ادامه داد: دو نفر از این افراد توسط کلانتری معراج با تعقیب و گریز زمینگیر شده و دراختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند که براساس تحقیقات ما ۴۰۰ فقره گوشی با همدستی دو نفر دیگر گوشی قاپی کرده و به وسیله یک مالخر گوشی ها را می‌فروختند.

رئیس پلیس آگاهی مشهد توضیح داد: پس از دستگیری مالخر بر اساس اعترافات وی بخش قابل توجهی از گوشی‌های به سرقت رفته به یکی از کشورهای همسایه منتقل شده بود که با هماهنگی‌های انجام شده درحال پیگیری برای یافتن این گوشی ها به وسیله عوامل آن فرد هستیم.


وی افزود: تا کنون حدود ۱۵۰ نفر از همشهریان ما در پلیس آگاهی با این افراد دستگیر شده روبرو شدند و شناسایی و تائید کرده اند که همین افراد گوشی‌ها را سرقت کرده‌اند و شهروندانی که به همین شیوه مورد گوشی قاپی قرار گرفته‌اند می‌توانند با مراجعه به پلیس آگاهی پیگیری شکایت خود را انجام دهند.


انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.