رئیس مرکز ارتباطات مردمی دولت در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به دیدار «رضا رویگری» خواننده سرود انقلابی «ایران ایران» رفت.

دیدار رئیس مرکز ارتباطات مردمی دولت با رضا رویگری

به گزارش قدس آنلاین، در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و در روز نخست از دهه فجر، رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به دیدار «رضا رویگری» خواننده سرود انقلابی «ایران ایران» رفت.

«ایران ایران» از سرودهای ماندگار و پُر فروغ است که در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی ضبط‌ و ثبت شد و از آن سال‌ها تا کنون زینت‌بخش مراسم‌های دهه مبارک فجر است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری که در دولت سیزدهم حلقه متصل اقشار مختلف از جمله هنرمندان با دولت است، امروز به منزل رویگری رفت و در دیداری صمیمی با این بازیگر سینما و تلویزیون، اظهار داشت: اتفاق مبارکی است که در روز میلاد فرزند امام رضا (ع) و در سالروز تاریخی ورود امام راحل (ره) به میهن، به دیدار کیان ایرانی آمدیم.

در این دیدار «امیرنیا» مدیرکل بازرسی و عملکرد وزارت ارشاد و «پوراحمد» مدیرعامل صندوق هنرمندان نیز حضور داشتند، حجت‌الاسلام «احمد صالحی» پس از شنیدن گزارش اقدامات ارزشمند وزارت ارشاد برای پیگیری روند درمان‌ و تأمین نیازهای پزشکی رضا رویگری، ضمن تشکر از وسعت کیفیت و کمیت کارهای صورت گرفته در روزهای بیماری و سختی این هنرمند صاحب‌نام‌ و محبوب، تصریح کرد: دولت سیزدهم به واقع قدم‌های اثرگذاری برای رفاه هنرمندان انجام داده و قطعاً خود اهالی هنر واقف بر رسیدگی و رفع مشکلات هستند که برخی از آنها سالها راکد مانده بود.



وی افزود: نقش آفرینی آقای رویگری به‌عنوان کیان و همچنین صدای ماندگار او در ثبت سرود انقلابی «ایران ایران» برگ زرینی از افتخارات هنری کشورمان است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌ جمهوری در همین راستا خاطر نشان کرد: تلاش داریم تا برای شنیدن دغدغه‌های هنرمندان به‌صورت حضوری با آنها دیدار کنیم.

در پایان این دیدار حجت‌الاسلام صالحی ضمن آرزوی سلامتی برای رضا رویگری، هدیه متبرک حرم مطهر رضوی را به وی اهدا کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.