نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: ما زنان متخصص کم نداریم و نمی گوییم سهم زنان در اقتصاد ۵۰ درصد باشد اما اکنون این سهم بین ۶ تا ۱۶ درصد است که مناسب نیست.

سهم ۶ تا ۱۶ درصدی زنان در اقتصاد مناسب نیست

به گزارش قدس خراسان، فاطمه رحمانی ظهر پنجشنبه در همایش ملی بانوان کارآفرین در سالن همایش‌های شهدای سلامت مشهد خطاب به بانوان کارآفرین اظهار کرد: شما در کارآفرینی پیشرو هستید و توانستید بر موانع و مشکلات فایق آیید. ۶۰ درصد دختران ما تحصیلکرده هستند و ۳۰ درصد تحصیلات تکمیلی دارند. ما زنان متخصص کم نداریم و نمی‌گوییم سهم زنان در اقتصاد ۵۰ درصد باشد، اما اکنون این سهم بین ۶ تا ۱۶ درصد است که مناسب نیست.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امام (ره) زنان را رهبران نهضت انقلاب دانستند و فرمودند انقلاب ما مرهون زنان است. این نگاه امام (ره) بود که موجب شد شاهد شکوفایی توانمندی‌ها، استعدادها و ظرفیت‌های زنان در همه عرصه‌ها باشیم.

وی افزود: باید فرهنگ کار را در جامعه ترویج کنیم و زنان کارآفرین می‌توانند در این زمینه نقش‌آفرین باشند. مهم‌ترین سندی که پیش رو داریم برنامه هفتم است، نظرات و دیدگاه‌های شما می‌تواند در قالب احکام در این برنامه لحاظ شود. ما قوانین مترقی و خوبی داریم، اما در اجرا مشکل داریم.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.