امام جمعه موقت اصفهان گفت: انقلاب اسلامی بر خلاف تمام انقلاب‌ها مبتنی بر دعوت و رأفت بوده است.

انقلاب اسلامی مبتنی بر دعوت و رافت بوده است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین‌سید مجتبی میردامادی در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان که در مصلای این شهر برگزار شد افزود: انقلاب اسلامی هیچ‌گاه نخواسته با کسی بجنگد ولی دشمن بداند اگر خطایی کند ۱۰ برابرش را تا نابودی خواهد چشید.

وی اظهار داشت: تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی ایران به ما آموخته که سازش، امنیت‌سوز و مقاومت امنیت‌ساز است.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: ترس از دشمن به دلیل اینکه تجهیز شده و مسلح است معنایی ندارد زیرا ما مجهز به قدرت ایمان هستیم، دنیای غارتگر فکر می‌کند آن کسی پیروز است که مسلح‌تر باشد در حالی که قرآن کریم به ما گوشزد می‌کند، تهذیب راه پیروزی است.

وی یادآور شد: پیروزی و امنیت جمهوری اسلامی بر سه رکن آموزه‌های اسلامی، اتکای به مردم و پیروی از ولی فقیه استوار است و این سه عاملی بود که انقلاب را پیروز کرد.

حجت الاسلام میردامادی افزود: بر این اساس لازم است تا مسوولان با تمام قدرت به صورت جهادی به حل مشکلات مردم بپردازند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تاکید بر رفع مشکلات معیشتی مردم گفت: پاسخ ما به کسانی که راهکار حل مشکلات اقتصادی را سازش با استکبار می‌دانند، این است که به تعبیر فرمایش رهبری تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی ایران به ما آموخته است که تاثیر سازش، سوختن امنیت را به دنبال دارد ولی مقاومت می تواند پدیدآورنده امنیت برای مردم باشد.

امام‌جمعه موقت اصفهان همچنین با اشاره به روز نیروی هوایی و بیعت تاریخی همافران با امام راحل گفت: این بیعت تاریخی و ماندگار نیروی هوایی با امام راحل، کمر شاه ملعون را شکست و دیگر نتوانست قد علم کند.

وی افزود: اینچنین انقلاب اسلامی ایران پیروز شد و امید است که کارکنان نیروی هوایی همچون گذشتگان غیرتمند و انقلابی خود در مسیر حفظ و حراست از کیان و ارکان انقلاب و جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.