سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران پس از بازی مقابل روسیه گفت: امیدوارم با کسب این تجارب خوب، در جام ملت‌های آسیا بازی‌های بهتری ارائه بدهیم.

عبدی: بازی با روسیه تجربه خوبی برای نوجوانان ایران بود

به گزارش قدس آنلاین، حسین عبدی سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران پس از شکست ۲ بر صفر مقابل روسیه اظهار داشت: این بازی را خیلی خوب شروع کردیم. تمام نیمه اول در اختیار ما بود و هیچ خطری از طرف حریف ایجاد نشد، اما در نیمه دوم بچه‌ها نتوانستند مقابل بلند بازی کردن، استفاده از میانگین قدی بالا و تجربه بازی آنها در اروپا، با تجربه عمل کنند.

وی ادامه داد: باید تجربه ما بیش‌تر شود. در نیمه دوم روسیه فقط دو موقعیت ایجاد کرد که هر دو فرصت نیز وارد دروازه شد. این بازی برای ما تجربه خوبی شد. حتما تیمی که بهتر بازی می‌کند برنده نیست، بلکه تیمی که می‌تواند از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند برنده خواهد شد.

عبدی افزود: بچه‌های ما خیلی خوب بازی کردند، خوب زحمت کشیدند، خوب دفاع کردند و ایجاد موقعیت خوبی نیز داشتند، اما در صحنه‌هایی که گل خوردیم می‌توانستیم راحت از گل زدن حریف جلوگیری کنیم. بچه‌ها با توجه به بازی خوبشان تصور نمی‌کردند روسیه بتواند از خلا و عدم تمرکزشان استفاده کند. روسیه تیم خیلی خوب و گردن‌ کلفتی است که میانگین قدی خیلی خوبی هم دارد. از این قضیه هم استفاده می‌کرد.

سرمربی تیم زیر ۱۷سال کشورمان اضافه کرد: در کل تجربه و بازی فوق‌العاده‌ای بود. امیدوارم در دیدار بعدی با نتیجه بهتری بیرون بیاییم و بتوانیم با کسب این تجارب خوب در مسابقات آسیایی بازی‌های بهتری ارائه بدهیم. هدف اصلی ما کسب تجربه و نمایش مناسب در این تورنمنت است. اطمینان دارم نتیجه مناسب هم به همراه می‌آید.

تیم فوبال نوجوانان ایران در دومین دیدار خود در تورنمنت ۸ جانبه بلاروس مقابل روسیه با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.