عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: اعضای کمیسیون تلفیق با پیشنهاد دولت دربودجه برای عرضه بذر و کود در بورس به دلیل شفاف نبودن نحوه جبران افزایش قیمت ناشی از عرضه این کالاها در بورس مخالفت کردند.

اعضای کمیسیون تلفیق با عرضه بذر و کود در بورس مخالفت کردند

به گزارش قدس آنلاین، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون تلفیق بودجه گفت: اعضای کمیسیون تلفیق با پیشنهاد دولت در بودجه برای عرضه بذر و کود در بورس مخالفت کردند.

وی افزود: استدلال اعضای کمیسیون برای مخالفت با این پیشنهاد و حذف آن این بود که دولت نحوه جبران افزایش قیمت حاصل از عرضه بذر و کود در بورس برای کشاورزان را مشخص نکرده است. همچنین بر اساس مصوبه امروز کمیسیون تلفیق مقرر شد تا از این پس با هدف اتخاذ تصمیم دقیق‌تر در شورای معادن استان‌ها فرمانداران حسب موردی که معدنی در حوزه آنها بناست واگذار شود یا مورد بررسی قرار بگیرد، در جلسات شورای معادن استان شرکت کنند.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه امروز مصوب شد که بخشی از درآمد شرکت ایمیدرو مجدد برای طرح‌های توسعه‌ای در مناطق محروم سرمایه‌گذاری شود. علاوه بر این با مصوبه اعضای کمیسیون تلفیق مقرر شد تا در همه ورودی‌های گمرکی دستگاه ایکس‌ری مستقر شود. علاوه بر این بر اساس مصوبه امروز کمیسیون تلفیق بنا شد تا بعد از این هزینه نصب کنتورهای هوشمند از محل منابع دولت پرداخت شود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس اظهار کرد: همچنین اعضای کمیسیون مصوب کردند صندوقی تحت عنوان صندوق توسعه شبکه ملی اطلاعات زیر نظر وزارت ارتباطات تشکیل شود که ارتقا و نوسازی شبکه‌های ارتباطی، فیبر نوری، منازل و کسب و کارها جزو برنامه‌های تعریف‌شده برای این صندوق است.

وی افزود: بر اساس این مصوبه بنا شد اساسنامه و منابع این صندوق به پیشنهاد مشترک وزارت ارتباطات، سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه و همکاری بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و دارایی به تصویب دولت برسد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.