سرمربی تیم ملی بسکتبال در آستانه اعزام تیمش به ژاپن و حضور در پنجره پایانی انتخابی جام‌جهانی گفت: به خاطر نبود فرصت کافی نتوانستیم بخشی ازبرنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی را اجرا کنیم.

سعید ارمغانی: بخشی از برنامه‌های تمرینی تیم ملی بسکتبال اجرا نشد/به کسب نتیجه خوشبینم

به گزارش قدس آنلاین، سعید ارمغانی با اشاره وضعیت تیم ملی بسکتبال بعد از اردوی چهار روزه در تهران گفت: از شنبه تمرینات مان را آغاز کردیم و تا امروز که در آستانه اعزام به ژاپن قرار داریم ۷ جلسه تمرینی برگزار کرده ایم. به خاطر حضور بازیکنان در لیگ و خستگی جسمانی که داشتند، رفرش آنها مهترین مسئله ای بودکه در این جلسات تمرینی باید دنبال می کردیم.

وی تصریح کرد: البته برنامه های تمرینی دیگری هم داشتیم که به خاطر کمبود زمان نتوانستیم آنها را اجرا کنیم. طی این چند روز فقط ۷ جلسه تمرینی برگزار کردیم و طبیعی است که فرصت نداشتیم تا همه برنامه های موردنظر را در قالب تمرینات اجرا کنیم. بنابراین انجام بخشی از تمرینات و برنامه ها که بیشتر تاکتیکی هستند را به ژاپن موکول کردیم تا در اردوی تمرینی که در این کشور خواهیم داشت پیگیر آنها باشیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ابراز رضایت از وضعیت کلی اردونشینان و سیزده بازیکن اعزامی به ژاپن خاطرنشان کرد: بعضا بازیکنان با مصدومیت های جزئی مواجه هستند اما خوشبختانه هیچ یک مشکل حادی ندارند. امیدوارم این شرایط طی جلسات تمرینی که در ژاپن خواهیم داشت هم همینگونه بماند طوریکه بتوانیم برای دیدار با ژاپن از میان سیزده بازیکن اعزامی، ترکیب دوازده نفره ای که مورد نیاز است را انتخاب کنیم.

سعید ارمغانی: بخشی از برنامه‌های تمرینی تیم ملی بسکتبال اجرا نشد

ارمغانی با یادآوری اینکه تیم ملی بسکتبال در پنجره ششم و پایانی انتخابی جام جهانی باید با ژاپن و چین دیدار داشته باشد، به این پرسش مبنی بر اینکه «با توجه به شرایط تیم ملی و بسکتبالی که دو حریف ایران در اختیار دارند چقدر به کسب نتیجه از دیدارهای پیش رو خوش بین هستید؟»، پاسخ داد. وی تصریح کرد: بازی های فوق العاده سختی در پیش داریم، ژاپن و چین هر دو صاحب سبک هستند. از امتیاز میزبانی برخوردار هستند و قطعا از این شرایط می توانند بیشترین بهره را داشته باشند اما با همه اینها به کسب نتیجه خوش بین هستیم. بازیکنان در تمرینات بسیار با اراده و با انگیزه نشان دادند.

وی همچنین گفت که حضور وزیر ورزش در اردوی پیش از اعزام تیم ملی بسکتبال هم در تقویت اراده و انگیزه بازیکنان برای کسب نتیجه از دیدار برابر ژاپن وچین تاثیر مثبت زیادی داشت.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در مورد زمان آغاز تمرینات تیمش در ژاپن گفت: طبق برنامه امروز از طریق ترکیه عازم ژاپن می شویم. ساعت ۱۲ شب پنجشنبه - به وقت ژاپن- هم در هتل مستقر خواهیم شد. بنابراین از روز جمعه تمرینات مان را از سر می گیریم.

در چارچوب پنجره ششم و پایانی انتخابی جام جهانی، تیم ملی بسکتبال ۴ اسفندماه در ژاپن به مصاف تیم ملی این کشور می رود و ۷ اسفندماه هم در هنگ کنگ با تیم ملی چین دیدار خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.