فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۱۱۴ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در جریان اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مشهد جمع آوری و دستگیر شدند.

۱۱۴ معتاد متجاهر و خرده‌فروش در مشهد دستگیر شدند

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در راستای ارتقای احساس امنیت و ایجاد فضای ناامن برای مجرمان و هنجارشکنان، شناسایی تعدادی از منازل و پاتوق های خرده فروشان توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری ها در دستور قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد با بیان اینکه این طرح در بازه زمانی ۷۲ ساعته اجرا شد، بیان کرد: ضمن دستگیری ۴۴ خرده فروش مواد مخدر، ۷۷ معتاد متجاهر و کارتن خواب از مناطق حاشیه شهر جمع‌آوری و برای درمان به کمپ ماده ۱۶ دولت جهت درمان منتقل شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ کیلو و ۹۰۰ گرم انواع موادمخدر به همراه تعداد زیادی ابزار استعمال موادافیونی کشف کردند، همچنین ۶ دستگاه خودرو سواری و ۱۳ دستگاه موتورسیکلت که برای توزیع موادمخدر استفاده می شد نیز در این عملیات توقیف شد.

نگهبان ادامه داد: همچنین هشت خانه مسکونی به عنوان پاتوق توزیع مواد مخدر مهر و موم شد.

فرمانده انتظامی مشهد از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از توزیع و مصرف موادمخدر در محل زندگی خود موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند تا به سرعت رسیدگی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.