۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
کد خبر: 853931

ژوزه مورینیو به دلیل فحاشی به داور برای سومین بار در این فصل اخراج شد!

گردوخاک دوباره مورینیو در ایتالیا

به گزارش قدس آنلاین، ژوزه مورینیو برای سومین بار در این فصل با کارت قرمز داور روبه‌رو شد. او متهم شد به داور دشنام داده است و برای همین کارت قرمز را مقابل چشمان خود دید.

ژوزه مورینیو همیشه با داوران رابطه بدی داشته است و فراز و فرودهای زیادی در رابطه او با داوران در هر کجا که مربیگری کرده وجود داشته است، همچنین رفتار او بر دیگر اعضای کادر فنی‌اش تاثیر گذاشته است. در اوایل این فصل، سالواتوره فوتی، مربی رم، نیز به دلیل رفتارش پس از حذف جالوروسی از کوپاایتالیا، یک ماه از همراهی این تیم محروم شد.

هواداران، مربی رم را متهم کردند که از دشنام استفاده کرده که داور نیز متوجه شد و او را از کنار زمین اخراج کرد.

ژوزه مورینیو بعد از بازی عنوان کرد که می‌تواند علیه داور چهارم اقدام قانونی انجام دهد. او در واکنش به اتفاقات رخ داده گفت: من احساساتی هستم؛ اما دیوانه نیستم. پیچینی به من کارت قرمز داد چون متأسفانه داور چهارم توانایی درک‌کردن حرف‌هایش را ندارد. می‌خواهم بفهمم آیا دستگاه شنود کنار زمین وجود دارد یا خیر.(اشاره به اینکه داوران چطور متوجه شدند او دشنام داده است) نمی‌خواهم وارد این موضوع شوم که داور چهارم اهل تورین است و یکشنبه با یوونتوس بازی می‌کنیم.

وی ادامه داد: برای اولین بار در دوران مربیگری‌ام، داور چهارم به باورنکردنی‌ترین شکل با من صحبت کرد. غیر قابل توجیه بود. در پایان بازی رفتم تا با آنها صحبت کنم. پیچینی که داور بازی بود به من گفت از سرا عذرخواهی کنم. به سرا گفتم باید شجاعت توضیح‌دادن اتفاقات را داشته باشد؛ اما او مشکلات حافظه داشت.

کرمونزه که در فصل جاری سری آ تنها ۹ تساوی و ۱۴ شکست تجربه کرده و با ۹ امتیاز در قعر جدول بود، همچون جام حذفی، موفق به شکست‌دادن رم شد تا نشان دهد راه‌بردن این تیم را بلد است. رم با این باخت ۴۴ امتیازی و در رده پنجم باقی ماند. کرمونزه هم که پس از ۲۴ هفته اولین بردش را در این فصل سری‌ آ کسب کرد، ۱۲ امتیازی شد و با یک پله صعود در رده نوزدهم جدول قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.