۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹
کد خبر: 854058

منابع خبری رژیم صهیونیستی از بازداشت حدود ۴۰ نفر از معترضان به سیاست‌های کابینه نتانیاهو در تل‌آویو در جریان تظاهرات امروز خبر دادند.

بازداشت حدود ۴۰ معترض در تل آویو

به گزارش قدس آنلاین، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پلیس این رژیم ۳۹ نفر از شرکت کنندگان در تظاهرات ضددولتی امروز (چهارشنبه) در تل آویو را بازداشت کرده است.

در همین حال، برخی منابع از زخمی شدن ۱۱ نفر در حمله پلیس به معترضان صهیونیست خبر دادند.

روز چهارشنبه هزاران صهیونیست برای محکوم کردن دولت راستگرای بنیامین نتانیاهو به دلیل تصویب قانونی که قدرت سیستم قضایی را محدود می کند، به خیابان ها آمدند.

تظاهرکنندگان تعدادی از خیابان ها از جمله بزرگراه بیت المقدس - تل آویو را بستند که این اقدام موجب ترافیک و توقف تردد دراین بزرگراه شد.

تظاهرکنندگان این تظاهرات را با عنوان «روز اخلال ملی» در تل آویو و در مقابل اقامتگاه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی برگزار کردند.

تصمیم کابینه نتانیاهو برای تغییرات در نظام قضایی رژیم صهیونیستی هم اکنون به محور تنش‌های سیاسی و اختلاف نظرها بین ائتلاف حاکم و جناح اپوزیسیون منجر شده است.

در هفته های گذشته، ده‌ها شهر از شمال تا جنوب فلسطین اشغالی از جمله تل آویو، حیفا، قدس اشغالی، بئر السبع، ریشون لتسیون و هرتزلیا صحنه تظاهرات علیه کابینه راست افراطی نتانیاهو بوده است.

به طور کلی، شرایط داخلی و خارجی این روزهای رژیم نامشروع صهیونیستی در ۷۴ سال گذشته سابقه نداشته و بسیار حاد شده و با تکیه نتانیاهو بر کرسی نخست وزیری این رژیم و تشکیل یک کابینه افراطی، امیدواری‌ها برای فروپاشی آن از درون افزایش پیدا کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.