۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
کد خبر: 854374

پیکر جانباز شیمیایی دکتر "سید حسن بنی کاظمی" ظهر با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مشهد تشییع و به خاک سپرده شد.

تشییع پیکر جانباز شهید در مشهد

به گزارش قدس خراسان، براساس اعلام بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، جانباز شیمیایی دکتر «سیدحسن بنی کاظمی» صبح روز پنجشنبه یازدهم اسفندماه ۱۴۰۱ در سن ۵۸ سالگی و پس از سال‌ها تحمل مصدومیت وفات یافت.

پیکر این جانباز گرانقدر صبح امروز با حضور مردم قدرشناس و خانواده معظم شهدا و جانبازان از مقابل مهدیه مشهد واقع در خیابان امام رضا (ع) به سمت حرم مطهر رضوی تشییع و در رواق حضرت زهرا(س) حرم مطهر رضوی به خاک سپرده شد.

حجت الاسلام مهدی حسن زاده نامقی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در حاشیه آئین تشییع این جانباز شیمیایی اظهار کرد: پرونده این جانباز گرانقدر که در دوران دفاع مقدس دچار عارضه شیمیایی شده است هم اکنون در مراحل بررسی برای احراز شهادت قرار دارد.

همچنین امیر حسین قاضی زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در آئین تشییع و اقامه نماز بر پیکر مرحوم بنی کاظمی در حرم مطهر رضوی شرکت کرد.

دکتر بنی کاظمی متولد سی و یکم مردادماه ۱۳۴۳، در سال ۱۳۶۶ در منطقه فاو و در عملیات والفجر هشت مجروح شد.

سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، پرونده ۱۷ هزار و ۳۵۷ شهید، ۵۱ هزار و ۴۰۰ جانباز و سه هزار و ۳۹۶ آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.