سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال از اجرای قوانین در ادامه رقابت‌های لیگ برتر خبر داد.

واکنش سازمان لیگ بسکتبال به بی‌نظمی در مسابقات

به گزارش قدس آنلاین، بر اساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال و در جهت برگزاری هر چه مطلوب‌تر مسابقات مرحله پلی‌آف تا فینال لیگ‌های برتر و دسته یک حرفه‌ای، تمامی تیم‌ها و کلیه ارکان برگزاری مسابقات موظف به اجرای قوانین اعلام شده خواهند بود.

بر این اساس حضور تماشاچیان تیم میهمان در سالن تیم میزبان ممنوع و تنها تماشاچیان تیم میزبان مجوز حضور در سالن محل برگزاری مسابقه را خواهند داشت، از سویی دیگر استفاده از هرگونه بوق و شیپور در سالن مسابقه ممنوع می باشد و تماشاچیان تیم میزبان تنها می‌توانند از یک طبل در حین برگزاری مسابقه استفاده کنند.

همچنین در صورت هرگونه تخطی از این موضوع ، ناظر مسابقه بدون هیچگونه مداخله موظف به گزاش تخلف مربوطه بوده و کمیته انضباطی فدراسیون نیز بلافاصله پس از دریافت گزارش، تصمیمات مقتضی شامل جرایم نقدی و یا محرومیت از حضور تماشاگران را اتخاذ خواهد کرد.

در صورت بروز هرگونه بی‌احترامی یا فحاشی از سوی تماشاچیان به اعضای تیم میهمان یا عوامل اجرایی شامل ناظریا نماینده، داور پس از توقف مسابقه برای اولین و آخرین‌بار این موضوع را به سرپرست تیم میزبان تذکر داده و در صورت تکرار، مسابقه از سوی سرداور و با تصمیم ناظر مسابقه خاتمه می‌یابد.

هیات استان باشگاه میزبان موظف است با توجه به نظر شورای تامین استان، در خصوص حضور نیروهای انتظامی و حراست به تعداد کافی اقدامات لازم را انجام داده و ناظر مسابقه را در روز قبل از مسابقه از نتیجه آن مطلع سازد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.