رییس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی گفت:ستاد دیه استان با مشارکت ستاد دیه و کمک خیرین زمینه آزادی ۱۰۰ زندانی نیازمند را از زندانهای خراسان رضوی فراهم کرد.

 زمینه آزادی ۱۰۰ زندانی نیازمند توسط ستاد دیه خراسان رضوی فراهم شد

به گزارش قدس خراسان،جواد غفاریان طوسی افزود: به صورت اختصاصی زمینه آزادی ۱۹ نفر از این تعداد به مناسبت نیمه شعبان فراهم شده است.

وی ادامه داد:نیکوکاران برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از پرونده‌های زندانیان جرایم غیرعمد که واجد شرایط مساعدت هستند باید با شماره‌های ۰۵۱۳۸۹۴۶۰۰۲ و ۰۹۱۵۵۶۷۱۰۵۰ تماس بگیرند.

رییس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی گفت:خیران می‌توانند برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، کمکهای خود را از طریق حساب سیبای بانک ملی به شماره ۰۱۰۵۹۴۶۹۴۸۰۰۷، کارت بانک ملی به شماره ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۹۳۲۹، کارت بانک صادرات به شماره ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۴۱۹۸۸ و حساب سپهر بانک صادرات به شماره ۰۱۰۸۰۱۱۵۵۰۰۰۱ پرداخت کنند.

همچنین براساس اعلام اداره کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی، طی بازه زمانی یاد شده، علاوه بر تعداد مذکور، ۷۰ نفر از زندانیان با اعمال ارفاقات قضایی و ۱۳۰ نفر دیگر نیز با کمک خیرین و گذشت شاکیان از زندان های استان آزاد شده اند.

۱۱ زندان، یک کانون اصلاح و تربیت و همچنین اردوگاه حرفه‌آموزی و کار درمانی در خراسان رضوی تحت مدیریت اداره ‌کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی این استان قرار دارد.

طبق اعلام مسوولان قضایی خراسان رضوی در سال گذشته، این استان با جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفر حدود ۱۷ هزار زندانی دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.