استاندار کرمان با انتقاد از عدم همراهی محیط زیست با سرمایه‌گذاران گفت: اگرچه بحث رعایت محیط زیست لازم است و ما منکر محیط زیست نیستیم، اما یکی از موانع جدی سرمایه‌گذاری در استان کرمان، اداره محیط زیست است.

انتقاد استاندار کرمان از مانع‌تراشی محیط زیست برای سرمایه‌گذاران

به گزارش قدس آنلاین، محمدمهدی فداکار صبح امروز در کارگروه اشتغال استان در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری اظهار داشت: بر اساس آمارهای استان از ابتدای سال جاری تا کنون، در حوزه اشتغال، نرخ بیکاری و اصلاح صورت گرفته در این زمینه وضعیت استان نسبت به سال گذشته بهتر است، هرچند باید بیشتر از این تلاش کنیم و کار را جدی‌تر پیش ببریم.

 وی عنوان کرد: در استان فضای کسب‌وکار مناسب نیست، زیرا برخی از دستگاه‌ها در این زمینه همکاری نمی‌کنند هرچند برخی دیگر از دستگاه‌ها در این زمینه همکاری جدی دارند.

 فداکار گفت: درخواست دارم سهم دستگاه‌هایی که در بهبود کسب‌وکار به هر دلیل منطقی و یا غیر منطقی همکاری نمی‌کنند در جلسه آینده مشخص و با آنها برخورد شود و دستگاه‌هایی که همکاری دارند تشویق شوند.

 استاندار کرمان بیان داشت: یکی از این دستگاه‌های که در بهبود فضای کسب‌وکار استان همکاری لازم را ندارد محیط زیست است، اگرچه بحث رعایت محیط زیست لازم است و ما منکر محیط زیست نیستیم،  اما یکی از موانع جدی سرمایه‌گذاری در استان کرمان، اداره محیط زیست است.

وی تاکید کرد: از عملکرد محیط زیست برخی مواقع برداشت می‌شود که محیط زیست تلاش می‌کند که سرمایه‌گذاری در استان انجام نشود.

فداکار عنوان کرد: استان کرمان در زمینه امنیت سرمایه‌گذاری در سطح کشور رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه از عملکرد برخی از بانک‌ها در سطح استان گلایه داریم، افزود: اما برخی بانک‌ها کمک بزرگی در زمینه سرمایه‌گذاری و اشتغال در سطح استان انجام داده‌اند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.