مرکز هیئت‌های امنا و هیئت‌های ممیزه وزارت علوم، بخشنامه ملغی شدن تمام پایه های ممتاز ویژه و پایه های تشویقی مندرج در ماده ۵۳ فعلی آیین نامه استخدامی اعضای هیئت علمی و پایه های تشویقی مصوب هیئت امنا را ابلاغ کرد.

معیارهای اعطای پایه تشویقی به اعضای هیئت علمی تغییر کرد

مرکز هیئت‌های امنا و هیئت‌های ممیزه وزارت علوم اعلام کرد؛ پیرو بازنگری در ماده ۵۳ آیین نامه استخدامی اعضای هیئت علمی و تدوین دستور العمل نحوه اعطای پایه تشویقی به اعضای هیئت علمی و با توجه به اینکه این دستورالعمل در هیئت‌های امنای ذی ربط تصویب و برای اجرا از تاریخ اول فروردین سال ۱۴۰۲ ابلاغ شده است.

بر این اساس از تاریخ اجرای دستورالعمل مذکر، اعطای تمام پایه های تشویقی مندرج در ماده ۵۳ فعلی (‌قبل از بازنگری) آیین نامه استخدامی، پایه های تشویقی خارج از ماده اخیر که به صورت موردی و دستور العمل پایه تشویقی به تصویب هیئت های امنای مربوط رسیده است و همچنین پایه های استحقاقی که خارج از عنوان های مطرح شده در ماده ۵۲ آیین نامه استخدامی اعضای هیئت علمی بوده و در برخی از هیئت های امنا به تصویب رسیده است از قبیل پایه استحقاقی ممتاز، ‌پایه استحقاقی ویژه و سایر عناوین مشابه، ممنوع می باشد و وجاهت قانونی ندارد.

 بر اساس مفاد دستورالعمل مذکور، ‌از تاریخ اجرا تمامی آیین نامه ها،‌ ضوابط و مصوبات قبلی هیئت امنا در این خصوص ملغی اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.