مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی گفت: به منظور رفاه حال زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی ۸۷ سایت جدید موبایل همراه اول در شهر مشهد نصب و راه اندازی شد.

را ه اندازی۸۷ سایت جدید همراه اول در مشهد

یه گزارش قدس خراسان، حسن اروجی اظهار کرد: برای بهره مندی از پوشش حداکثری ارتباطات و آنتن دهی در زمان سال تحویل در مشهد و به ویژه حرم مطهر رضوی، ۹ سایت دائمی و سیار همراه اول از این تعداد در فضاهای حرم رضوی نصب و راه اندازی شد.

وی ادامه داد: پنج سایت دائمی جدید در حرم مطهر در محدوده رواق دارالحجه، رواق دارالشفا، ایوان ساعت، نقاره خانه، مسجد گوهر شاد و همچنین چهار سایت سیار در بست نواب صفوی، بست شیخ بهایی، موزه مردم شناسی و باغ رضوان نصب شد که موجب تامین پوشش کامل نسل ۴.۵G در اکثر نقاط حرم مطهر شد.

مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی گفت: با اقدامات انجام شده امکان برقراری تماس تصویری با کیفیت خوب بر بستر همراه اول در حرم مطهر و داخل رواقها هم فراهم شده است.

اروجی همچنین با اشاره به ارائه خدمات همراه اول در ورودی های مشهد و مکان های استقبال از زائر و نمایشگاه بهاره افزود: برای رفاه حال زائران و مجاوران، طی هماهنگی صورت گرفته با شهرداری مشهد، ایستگاه های ثابت و سیار خدمات در ورودی های شهر مشهد و اطراف حرم مطهر رضوی استقرار یافته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.