منتقد سینما و تلویزیون گفت: نوید محمدزاده در نقش آدم‌های روانی و سطح پایین و لمپن کلیشه شده بود و در «آکتور» توانست از این کلیشه فاصله بگیرد. در این سریال جنبه‌های انسانی نقشی که بازی می‌کند قوی‌تر است.

نوید محمدزاده در «آکتور» از کلیشه نقش‌های لمپن فاصله می‌گیرد

به گزارش قدس آنلاین، بهزاد عشقی با اشاره به بازی نوید محمدزاده در نقش آدم های معتاد، قاچاقچی، روانی و لایه های پایین جامعه اظهار داشت: یک سری بازیگرها در فیلم‌های سعید روستایی، هومن سیدی و عبدالرضا کاهانی در این نقش‌ها کلیشه شده اند که نوید محمدزاده هم یکی از آنهاست. در این نقش‌ها انسان زیر سیطره جبر است و قدرت تغییر ندارد. اما بازی نوید محمدزاده در «آکتور» متفاوت است و جنبه‌های انسانی قوی دارد.

عشقی با تاکید بر این که «آکتور» از نظر دکوپاژ، ضرباهنگ و فضاسازی از بقیه سریال های نمایش خانگی بهتر است توضیح داد: نیما جاویدی سابقه خوبی در کارگردانی دارد. ولی سریال جدیدش دچار تکرار می‌شود. او تلاش می‌کند ماجراهایی که به وجود می آورد شبیه به هم نباشد. ولی ما می‌دانیم همیشه دو نفر هستند که در موقعیت‌هایی قرار می‌گیرند و می‌خواهند یک بازی را پیش برند. این دو نفر هر بار کلک می زنند.

به گفته این منتقد قصه پردازی آکتور جاذبه لازم را برای یک سریال ندارد و جذابیت داستانی اش فرو می ریزد. قصه احساس کنجکاوی را در مخاطب به وجود نمی آورد و فراز و فرودهای داستانی را ندارد.

وی افزود: در قسمت اول سورپرایز کردن یک آدم روانی را می‌بینیم. مرد یک زن را تا حد مرگ می‌ترساند و می‌گوید که من تو را سورپرایز می کنم. زن هم خوشحال می شود که جواهر هدیه گرفته است. کارگردان اگرچه این اقدام را تایید نمی کرد؛ ولی رد هم نمی کرد.

عشقی با تاکید بر این که آکتور برای من جذابیتی ندارد اظهار داشت: قصه سریال به گونه ای نیست که کنجکاو باشم در ادامه چه اتفاقی قرار است بیفتد.

سریال آکتور به نویسندگی و کارگردانی نیما جاویدی و تهیه کنندگی مجید مطلبی از نمایش خانگی پخش می‌شود.

این اولین تجربه سریال‌سازی نیما جاویدی است که با حضور بازیگرانی چون نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی، هومن برق نورد، سها نیاستی، گلاره عباسی، هانیه توسلی و مهراوه شریفی نیا تولید شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.