دادستان عمومی و انقلاب بردسکن و رییس دادگستری خلیل‌آباد در اطلاعیه ای مشترک از مدیرکل راه و شهرسازی خواستند ظرف مدت یکماه نسبت به آمار تصادفات فوتی و ضرورت اصلاح ساختاری در جاده خلیل آباد به بردسکن پاسخگو باشد.

 متولیان باید پاسخگوی تصادفات محور خلیل آباد به بردسکن باشند

به گزارش قدس خراسان، عباس درودی نیا و سید محمدباقر حسینی در اطلاعیه ای مشترک خطاب به مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در خصوص عدم توجه به عملیات دو بانده نمودن محور بردسکن به خلیل‌آباد هشدار دادند.

در این اطلاعیه با انتقاد از عدم توجه لازم به دو بانده کردن محور بردسکن به خلیل‌آباد در جهت احیای حقوق عامه مردم به‌فوریت خواستار پیگیری اجرای این طرح و پاسخگویی لازم به مردم شدند.

دادستان عمومی و انقلاب بردسکن و رئیس دادگستری خلیل آباد در این اطلاعیه تاکید کردند: در پی افزایش آمار تصادفات خصوصاً تصادفات منتهی به فوت در محور بردسکن - خلیل‌آباد و در جهت پیشگیری از این حوادث و کاهش آمار تصادفات به رئیس پلیس‌راه و اداره راه و شهرسازی هشدار دادند تا باهمت مضاعف و مدیریت جهادی و همچنین پیگیری‌های استانی اقدامات عاجلی را در جهت کاهش آمار تصادفات و اصلاح راه محور مربوطه معمول داشته و نتیجه را به شهروندان اعلام کنند.

عباس درودی نیا و سید محمدباقر حسینی در بخشی از این اطلاعیه خطاب به نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی و نیز فرمانداران دو شهرستان به‌عنوان مسئول عالی دولت  تأکید کردند که به منظور احیاء حقوق عامه و اجرای وظایف قانونی خویش با فوریت نسبت به پیگیری اجرای طرح دو بانده نمودن این جاده اقدام و گزارش پیشرفت فیزیکی و مشهود آن را به‌صورت مستمر به شهروندان ارائه کنند. 

 مدعی العموم بردسکن و رئیس دادگستری خلیل آباد در این اطلاعیه آورده اند که باتوجه‌به آمار وقوع تصادفات فوتی و ضرورت اصلاح ساختاری در صورت عدم توجه و پاسخ لازم، مدیرکل راه و شهرسازی استان از ناحیه مقامات قضایی حوزه‌های مذکور احضار خواهند شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.