فرماندار الیگودرز با اشاره به فعالیت ۶ هزار صنف مختلف در این شهرستان گفت: ساخت شهرک صنوف در الیگودرز به‌ویژه برای ۲۸۰ صنف آلاینده بسیار ضروری است.

فعالیت ۲۸۰ صنف آلاینده در الیگودرز/ شهرک صنوف احداث شود

به گزارش قدس آنلاین، ایمان خسروی عصر امروز در جلسه ستاد ساماندهی شهرک‌های صنعتی این شهرستان با بیان اینکه یکی از راه‌های توسعه و پیشرفت الیگودرز توجه به صنوف مختلف است، اظهار داشت: حدود شش هزار صنف مختلف در الیگودرز فعالیت دارد و ساخت شهرک صنوف به‌ویژه برای 280 صنف آلاینده بسیار ضروری است.

وی افزود: درصورتی‌که اصناف مختلف الیگودرز از ساخت شهرک صنوف استقبال کنند، این پروژه به‌زودی در این شهرستان احداث می‌شود.

محمدی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان نیز عنوان کرد: الیگودرز با توجه به موقعیت جغرافیایی بسیار خوب، وسعت و آماده‌بودن زیرساخت‌های لازم در اولویت ساخت و راه‌اندازی شهرک صنوف در این استان قرار دارد.

سرلک رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت الیگودرز نیز بیان کرد: وجود تعداد زیادی از صنوف آلاینده در سطح شهر در زمینه‌های مکانیکی، نجاری، جوشکاری و آلومینیوم باعث ایجاد آلایندگی و نارضایتی مردم شده است، بنابراین ساخت شهرک صنوف می‌تواند گام مهمی در ساماندهی این صنوف باشد.

بسحاق شهردار الیگودرز نیز از آمادگی شهرداری برای مشارکت در ساخت شهرک صنوف و ساماندهی آنها خبر داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.