خلیل‌الله کاظمی برای جلسه ارائه برنامه‌های کاندیداهای شهرداری مشهد حضور نیافت و عدم حضور کاظمی را می‌توان همان استعفا از جمع هشت نفر تلقی کرد.

انصراف کاظمی و درخواست وقت جدید از سوی رییسیون

به گزارش قدس خراسان، چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ سررسید ارائه برنامه‌های نامزدهای شهرداری مشهد بود، در طی این جلسه بنا بود هشت نامزد منتخب شورای شهر مشهد برای ارائه برنامه‌های خود در جلسه حاضر شوند.

خلیل‌الله کاظمی که پیش از این هم از محافل سیاسی زمزمه‌های نیامدنش به عنوان یک رقیب جدی برای تصدی عنوان شهردار مشهد مطرح بود برای ارائه برنامه حضور نیافت و عدم حضور کاظمی را می‌توان همان استعفا از جمع هشت نفر تلقی کرد.

ابراهیم رییسیون یکی دیگر از اعضایی است که پس از حواشی عجیب و غریب رسانه‌های فارسی زبان خارجی درباره او، امروز در جمع اعضای شورا حضور نیافت.

هرچند از صبح امروز شنیده‌هایی مبنی بر انصراف این نامزد شهرداری مشهد مطرح شده بود اما زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که حوالی بعدازظهر امروز اعضای شورای شهر مشهد جلسه محرمانه‌ای برگزار کردند تا بررسی کنند آیا به رییسیون که ظاهرا اعلام کرده است امروز به دلیلی شرایط حضور برای ارائه برنامه را ندارد اما مشتاق شرکت در این رقابت است، وقت جدیدی داده شود یا خیر.

خبرنگار: معصومه مومنیان

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.